Za Primorski tehnološki park smo kot del tekmovanja POPRI letos organizirali tako POPRI Festival podjetnosti in podjetništva mladih Slovenije, ki je potekal 4. aprila na Bevkovem trgu v Novi Gorici, kot zaključno prireditev tekmovanja POPRI 2024, ki se je istega dne odvila v Kulturnem domu v Novi Gorici.
Naj spomnimo, POPRI je nacionalno tekmovanje v podjetniških idejah mladih od 12. do 29. leta, ki tekmujejo v treh starostnih kategorijah, in sicer:
- študenti in mladi do 29 let,
- dijaki in
- osnovnošolci.
Tekmujejo lahko kot posamezniki ali kot podjetniška ekipa z največ petimi člani. Na letošnje tekmovanje so se prijavile 203 ekipe oziroma rekordnih 607 tekmovalcev in 137 mentorjev iz 98 izobraževalnih ustanov iz Slovenije in zamejstva. Na regijskih polfinalnih izborih, ki so v začetku marca potekali v Primorskem tehnološkem parku, Saša inkubatorju, Podjetniškem inkubatorju Podbreznik in v Tehnološkem parku Ljubljana, so izbrali 36 ekip, ki so se v dopoldanskem delu finalnega dne še zadnjič pomerile in predstavile svoje poslovne modele.
Pred končno razglasitvijo rezultatov in podelitvijo nagrad smo na Bevkovem trgu pripravili prvi POPRI Festival podjetnosti in podjetništva mladih Slovenije, kjer se je prepletalo znanje, inovativnost in podjetniški duh. Trg smo za nekaj ur scensko opremili s stojnicami in ga pobarvali v barve POPRI ter ga tako spremenili v pravo središče POPRI, kjer so tekmovalci in mimoidoči med drugim lahko okusili lokalne dobrote, se posladkali s sladoledom ter spoznali izkušnje nekdanjih in novih udeležencev tekmovanja POPRI, hkrati pa uživali ob plesnem nastopu skupine Twist. Program je povezoval moderator Radia Robin, ki je letos sodeloval kot medijski sponzor prireditve POPRI. Na radiu so ves čas trajanja festivala skrbeli tudi za glasbene ritme, ob zaključku festivala pa je na prizorišču nastopil še priljubljen glasbenik Challe Salle.
Na zaključni prireditvi smo nato v vsaki starostni kategoriji razglasili tri najboljše poslovne modele ter podelili denarne in druge nagrade. S posebno nagrado, študijskim obiskom podjetniške skupnosti Islandije, pa smo nagradili po eno ekipo iz kategorij Dijaki ter Študenti in mladi do 29 let. Prislužili sta si jo ekipi z najbolj trajnostno in zeleno idejo, ki na inovativen način rešuje aktualne izzive.
Zaključna prireditev je potekala v Kulturnem domu Nova Gorica, kjer smo Veliko dvorano scensko opremili z barvnimi lučmi, sam začetek dogodka pa popestrili z veličastnim nastopom akrobatk iz Dua Kamikazete. Prireditev je povezoval edinstveni Klemen Bunderla, za sproščeno vzdušje in glasbo pa je s svojimi pesmimi poskrbela pevka Anabel.
V MA marketingu smo poskrbeli za oba sklopa prireditve:
- Prijavo dogodka in ureditev dovoljenj
- Varovanje prireditve na prostem
- Programsko zasnovo obeh sklopov dogodka
- Režijo in izvedbo obeh sklopov
- Pripravo scenarijev
- Pripravo vseh grafičnih in video gradiv, ki so se med prireditvijo predvajala na projekcijskem platnu v dvorani Kulturnega doma Nova Gorica
- Upravljanje s projekcijo
- Scensko pripravo prostora (Velika dvorana KD: odrska postavitev, luči, laser; Bevkov trg: stojnice, prostor za nastopajoče)
- Vodenje in upravljanje z lučmi (osvetlitev odra in dvorane)
- Izbiro in celostno koordinacijo zunanjih izvajalcev
- Snemanje dogodka, izdelavo kratkega video povzetka in pripravo kratkih izjav
- Prisotnost in nadzor ter zaključno poročilo
Organizacija dogodkov
Potrebujete pomoč pri organizaciji dogodkov?
Z veseljem vam pomagamo!
Snežana Tumara
snezana.tumara@mamarketing.si
031 817 641
Blog
Kratke vsebine: skrivnost uspešne komunikacije
Kratke vsebine postajajo ključne v sodobnem marketingu, saj omogočajo hiter in učinkovit dostop do občinstva. Odkrijte prednosti in nasvete za ustvarjanje vsebin, ki pritegnejo!
Konferenca Odpravljanje inovacijske vrzeli: Izziv konkurenčnosti Slovenije in Evrope
V novembru 2024 smo za Predstavništvo Evropske komisije v Sloveniji in Evropsko investicijsko banko (EIB) organizirali konferenco, ki je v Hiši Evropske unije združila ključne akterje s področij inovacij, financ in razvoja.
Ključni marketinški trendi 2025: Kako ostati korak pred konkurenco?
Umetna inteligenca, virtualna resničnost, mikroviralnost in trajnost so ključni marketinški trendi za leto 2025. Prilagodite strategijo in izstopajte z inovativnimi pristopi.
Dan ARIS 2024
Dan ARIS je osrednji letni dogodek agencije, ki je usmerjen zlasti v predstavitev novosti in trendov v okviru njene dejavnosti.
Deset nasvetov za uspešno organizacijo dogodka
Odkrijte deset ključnih nasvetov za uspešno organizacijo dogodkov, ki vam bodo pomagali ustvariti nepozabno izkušnjo za vse udeležence.