
Podjetja jo uporabljajo tako za obveščanje strank o novicah podjetja, ponudbah in promocijah kot za pridobivanje povratnih informacij.
Podjetja jo uporabljajo tako za obveščanje strank o novicah podjetja, ponudbah in promocijah kot za pridobivanje povratnih informacij.
65,5 odstotka e-poštnih marketingarjev po svetu uporablja e-poštno avtomatizacijo, a bolj napredne tehnike niso tako priljubljene, kaže januarska raziskava podjetja GetResponse. E-poštna avtomatizacija je preverjeno marketinško orodje. Podjetja jo uporabljajo tako za obveščanje strank o novicah podjetja, ponudbah in promocijah kot za pridobivanje povratnih informacij.
E-poštna avtomatizacija je preverjeno marketinško orodje.
Ko pa pride do vprašanja izboljšanja e-poštnih kampanj z naprednejšimi tehnikami za avtomatizacijo, pa podjetja še niso tako daleč. Le tretjina vprašanih uporablja avtomatizacijo za osnovno ciljanje na podlagi izdelanega profila stranke ali za pripravo ciljane e-poštne vsebine, ki temelji na lastnostih posameznika ali njegovem vedenju. Še manj – komaj nekaj več kot četrtina – pa jo uporablja za personalizacijo prek dinamične vsebine ali za pripravo vsebin, ki se spreminjajo glede na to, kdo odpre sporočilo in kdaj ga odpre. Gre za izgubljeno priložnost, saj bi lahko oglaševalci svoje stranke dosegli z zanje ustreznejšo vsebino. Več …
Effective social media management requires strategy, planning, and responsiveness. Discover the 5 key elements for your brand’s success.
MA Marketing proudly partnered in delivering the first-ever Lp(a) Global Summit 2025 in Brussels, a landmark event driving change in cardiovascular health policy across Europe.
Organising FH Europe Foundation’s 2024 Annual Network Meeting in Vienna
MA Marketing supported the organisation and delivery of the “Closing the Innovation Gap” conference in Ljubljana, helping connect EU and Slovenian experts to discuss innovation, competitiveness, and financial support.
We organized the annual meeting for the FH Europe Foundation in Amsterdam.