Televizijsko oglaševanje – da ali ne?
Televizija je medij, ki nudi veliko možnosti za ustvarjalnost, saj lahko svoj izdelek prikažete, se o njem pogovarjate in pripovedujete ustvarjalne zgodbe na humoren, dramatičen ali akcijski način.
Use the right marketing approach to delight your target audience. When planning and executing we prioritize the results that individual activities generate for our clients. We specialize in designing, preparing and producing various promotional and other materials, advertising and media buying and planning. We work with you across all stages of the process – from design to execution.
Promotional material design and production – Visual identity design – Advertising – Media planning and buying – Consulting – Video production
Televizija je medij, ki nudi veliko možnosti za ustvarjalnost, saj lahko svoj izdelek prikažete, se o njem pogovarjate in pripovedujete ustvarjalne zgodbe na humoren, dramatičen ali akcijski način.
Danes ima Instagram 800 milijonov mesečnih uporabnikov in postaja eden izmed najbolj priljubljenih kanalov socialnih omrežij. Po številu uporabnikov Facebooku, ki ima 2 milijardi mesečnih uporabnikov od tega se jih 76% dnevno prijavi v Facebook, ne more konkurirati, ni pa izključeno, da ga bo, če se bo trend rasti nadaljeval, v prihodnost dohitel ali celo prehitel. Tudi v oglaševanju.
Orodja e-poštnega marketinga morajo tesno sodelovati z drugimi marketinškimi kanali, da lahko potrošnikom zagotovijo najboljšo uporabniško izkušnjo.
Pisanje sporočil neodzivni bazi je brezplodno delo, ki se odraža v slabih marketinških rezultatih. Zato je stopnja odgovorov, torej koliko naslovnikov se odzove na poslano e-sporočilo, pomembna metrika.
Le tretjina vprašanih uporablja avtomatizacijo za osnovno ciljanje na podlagi izdelanega profila stranke ali za pripravo ciljane e-poštne vsebine, ki temelji na lastnostih posameznika ali njegovem vedenju.
If you want to unsubscribe from our newsletter, you need to sign up first.