
Pravilo treh temelji na spoznanju, da si ljudje lažje zapomnimo informacije, izražene s tremi elementi. Ta koncept se nanaša na idejo, da je informacije lažje organizirati in si jih bolje zapomniti, če so strukturirane v tri enote, na primer v tri ključne točke, tri besede ali tri korake. Strukturiranje informacij v tri ključne elemente omogoča lažje organiziranje, razumevanje in zapomnitev. Ta koncept najdemo na številnih področjih, vključno z marketingom, pripovedovanjem zgodb in retoriko. Preveč informacij lahko povzroči preobremenjenost in zmedo, medtem ko obstaja velika verjetnost, da s premalo informacijami ne dosežemo potrebne globine ali razumevanja. Trije elementi ponujajo ravnovesje med dovoljšno količino informacij za razumevanje, zapomnitev in oblikovanje smiselnih povezav.
Uporaba pravila treh poveča vizualno privlačnost, pozornost in zapomnljivost marketinških sporočil.
Osredotočite se na uporabo treh barv
S to preprosto, a učinkovito usmeritvijo dosežemo vizualno privlačno in dosledno oblikovanje. Pravilo je preprosto – izberite eno primarno barvo in dodajte še dve dopolnjujoči. Ko imate izbrano kombinacijo treh barv, je ključno ohraniti doslednost pri celotnem oblikovanju. Seveda lahko uporabite tudi malce svetlejše ali temnejše odtenke svojih primarnih barv, a naj odstopanje odtenka ne bo preveliko. Pravilo treh pri barvah narekuje uporabo istih treh barv za pisavo, ikone, slike in ozadje. To ustvarja celovitost, enotnost in privlačnost vašega oblikovanja. Ko uporabljate jasno določene barve, dosežete estetsko enotnost, ki pritegne in ohranja pozornost.