
Se še spomnite panike po uveljavitvi zakonodaje o spletnih piškotkih v letu 2013? Čeprav so bile spremembe znane precej časa, so marsikoga – tudi številne državne ustanove – ujele nepripravljene.
Se še spomnite panike po uveljavitvi zakonodaje o spletnih piškotkih v letu 2013? Čeprav so bile spremembe znane precej časa, so marsikoga – tudi številne državne ustanove – ujele nepripravljene.
A EU še ni zaključila s prizadevanji za boljšo zaščito osebnih podatkov na spletu, saj naj bi v naslednjih 12–24 mesecih sprejela obsežno reformo zakonodaje, ki bo, med drugim, pomembno spremenila, kaj je in kaj ni dovoljeno na področju e-poštnega marketinga.
Nekatere predvidene spremembe so že del obstoječe slovenske zakonodaje (recimo: obvezno predhodno dovoljenje – opt-in), še več pa je novosti, ki bodo marsikje zahtevale ukrepanje.
Posameznik bo lahko zahteval izbris podatkov, ki jih pošiljatelj hrani o njem.
Nas čez 24 mesecev ponovno čaka ponovitev zgodbe s piškotki? Upamo, da ne. Da pa se boste lažje pripravili na spremembe, vam priporočamo serijo vodičev, ki so jo pripravili pri britanskem podjetju Communicator.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.