
Podjetja jo uporabljajo tako za obveščanje strank o novicah podjetja, ponudbah in promocijah kot za pridobivanje povratnih informacij.
Podjetja jo uporabljajo tako za obveščanje strank o novicah podjetja, ponudbah in promocijah kot za pridobivanje povratnih informacij.
65,5 odstotka e-poštnih marketingarjev po svetu uporablja e-poštno avtomatizacijo, a bolj napredne tehnike niso tako priljubljene, kaže januarska raziskava podjetja GetResponse. E-poštna avtomatizacija je preverjeno marketinško orodje. Podjetja jo uporabljajo tako za obveščanje strank o novicah podjetja, ponudbah in promocijah kot za pridobivanje povratnih informacij.
E-poštna avtomatizacija je preverjeno marketinško orodje.
Ko pa pride do vprašanja izboljšanja e-poštnih kampanj z naprednejšimi tehnikami za avtomatizacijo, pa podjetja še niso tako daleč. Le tretjina vprašanih uporablja avtomatizacijo za osnovno ciljanje na podlagi izdelanega profila stranke ali za pripravo ciljane e-poštne vsebine, ki temelji na lastnostih posameznika ali njegovem vedenju. Še manj – komaj nekaj več kot četrtina – pa jo uporablja za personalizacijo prek dinamične vsebine ali za pripravo vsebin, ki se spreminjajo glede na to, kdo odpre sporočilo in kdaj ga odpre. Gre za izgubljeno priložnost, saj bi lahko oglaševalci svoje stranke dosegli z zanje ustreznejšo vsebino. Več …
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.