V današnjem nasičenem svetu blagovnih znamk je pravilno oblikovanje identitete podjetja ključno za izstopanje iz množice in vzpostavljanje povezave s strankami. Ko gre za oblikovanje blagovne znamke, je pomembno prepoznati moč, ki jo imajo oblike in barve pri oblikovanju dojemanja, čustvenih odzivih in povezovanju s potrošniki. Oblike in barve niso le estetski elementi, temveč so močna orodja za komuniciranje vrednot, poslanstva in vizije podjetja.
KAJ POMENIJO DOLOČENE OBLIKE V LOGOTIPIH?
- KROGI IN OVALNE OBLIKE
Krogi v logotipih so priljubljena izbira zaradi svojih gladkih in zaobljenih robov. Izžarevajo posebno mehkobo. Pogosto so povezani z občutki varnosti, kontinuitete, zaščite, prijaznosti in enosti. Tudi ovalni logotipi spadajo v to kategorijo, saj so z zaobljenimi robovi podobni krogom. Kombinacija več krogov v logotipu je še en pristop, ki prinaša občutek skupnosti, ljubezni in podpore. Takšne postavitve krogov lahko simbolizirajo tudi neskončnost in kontinuiteto. Dobro znan primer, ki ponazarja to idejo, je olimpijski logotip s prepletajočimi in prekrivajočimi se krogi.