
Število tovrstnih dogodkov – od predstavitev novih izdelkov do poslovnih konferenc – narašča, zato je odločitev, katerega obiskati, za udeleženca težka.
Število tovrstnih dogodkov – od predstavitev novih izdelkov do poslovnih konferenc – narašča, zato je odločitev, katerega obiskati, za udeleženca težka.
Konkurenca in tekmovanje za naklonjenost udeležencev za udeležbo na konferencah in poslovnih dogodkih sta z leti postala vse bolj ostra. Število tovrstnih dogodkov – od predstavitev novih izdelkov do poslovnih konferenc – narašča, zato je odločitev, katerega obiskati, za udeleženca težka. Zato mora biti vaš dogodek popoln, saj lahko že en sam napačen korak negativno vpliva na celoten potek dogodka in vašo blagovno znamko.
Da bo dogodek brezhiben in da vam nič ne bo spolzelo med prsti, so vam na spletu na voljo tako kontrolni seznami celotnega poteka dogodka kot različno obsežni vodniki za organizacijo dogodkov. Od same ideje do izvedbe. Za vas smo izbrali enega od mnogih, ki se ukvarja z bistvenimi elementi oz. s fazami načrtovanja in se ne spušča v podrobnosti, ki jih je pri organizaciji dogodkov nešteto.
Kako začeti? 8–12 mesecev pred dogodkom
V tej fazi procesa načrtovanja dogodka boste postavili temelje za uspeh.
1. Določite cilje
2. Sestavite okviren proračun
3. Izberite vrsto in temo dogodka
4. Izberite lokacijo, prostor in ponudnike
5. Izberite datum (najbolj optimalen in rezerven)
6. Raziščite in poiščite govorce
7. Začnite z iskanjem sponzorjev
Piljenje podrobnosti! 3–4 mesece pred dogodkom
S postavitvijo zgornjih temeljev in še preden se odprejo prijave na dogodek, dodamo v naslednji fazi načrtovanja dogodku zadnje podrobnosti.
1. Uredite vse za govorce
2. Organizirajte svoje finance
3. Namenska spletna stran
Vsak dogodek je drugačen in zahteva svoj pristop.
4. Začnite s promocijo dogodka
5. Dokončajte podrobnosti glede prostora
6. Pripravite delovni osnutek urnika dogodka
Dokončajte podrobnosti! 2 meseca pred dogodkom
Dva meseca pred dogodkom je še čas za ustvarjanje navdušenja in za poziv zainteresiranih udeležencev k prijavi, če dogodek še ni razprodan.
1. Pošljite opomnike
2. Pripravite promocije, ki ustrezajo ciljem dogodka
Teden pred dogodkom
Do dogodka je še teden dni, vendar obstaja še nekaj pomembnih podrobnosti, ki potrebujejo vašo pozornost.
1. Postavite dokončen urnik in scenarij dogodka
2. Z vsemi partnerji preglejte končne podrobnosti
Vsak dogodek zahteva svoj pristop
Vsak dogodek je drugačen in zahteva svoj pristop. Na zgornjem seznamu so navedene le najpomembnejše stvari, saj vseh ni mogoče navesti. Vsekakor pa vam je lahko v pomoč in oporo pri nadaljnjem načrtovanju. Skratka, vaš kontrolni seznam naj vsebuje vse trženjske, proračunske, administrativne in operativne procese, ki jih vključuje dogodek. Predvsem pa je pomembno, da z načrtovanjem začnete dovolj zgodaj!
https://www.eventbrite.com/blog/corporate-event-planning-checklist-ds00/
http://www.conferences.co.za/event-planning-checklist.html
http://www.conferences.co.za/conference-planning-checklist.html
https://www.azavista.com/ultimate-corporate-event-planning-checklist/
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.