Ste pripravljeni na digitalne trende, ki bodo krojili leto 2023? V nadaljevanju preberite, kaj bo v letošnjem letu narekovalo delo v marketingu.
VIDEO VSEBINE
Začnimo s trendi, ki so nas omrežili že v lanskem letu, letos pa bodo še pomembnejši za uspešno poslovanje podjetij. Video vsebine so vedno bolj zaželene in tudi bolj učinkovite. Tudi družabna omrežja jih aktivno spodbujajo in jim v prikazovanju uporabnikom dajejo prednost pred statičnimi vsebinami. Video oglasi se odrežejo bolje kot statični, saj prejmejo več odziva in bolj pritegnejo uporabnika, prav tako pa je v videu mogoče podati več informacij na bolj ustvarjalen način.
Po podatkih podjetja brid.tv so video oglasi na Facebooku v primerjavi s statičnimi precej uspešnejši, saj dosežejo 57 % ciljnega občinstva, medtem ko statični oglasi dosežejo 43 % uporabnikov. Na Instagramu pa so video oglasi še učinkovitejši, saj dosežejo kar 75 % ciljnega občinstva. Ko smo že pri video vsebinah, se lahko dotaknemo tudi TikToka, ki ob izjemnem vzponu v zadnjih nekaj letih še naprej ostaja zelo priljubljen. Glavni razlog za njegovo priljubljenost je v tem, da prinaša neobdelane in posledično pristne vsebine, ki si jih uporabniki želijo. Temu trendu pristnih vsebin in kratkih videov je sledil tudi Instagram, kjer sicer še vedno najdemo precej obdelanih vsebin, a s predstavitvijo funkcije Reels postaja Instagram pomemben tekmec TikToka.
OBRAZI PODJETJA
S pristnostjo povezujemo tudi trend zagovorništva zaposlenih. Veliko verjetneje je, da se bo ciljna skupina odločila za vaš izdelek ali storitev, če ji predstavite svoje zaposlene, ki bodo iskreno jamčili za vaše podjetje kot zaposlovalca, ustvarjalca in prodajalca, saj naj bi jim potencialni kupci bolj zaupali.
Pri tem ne smemo pozabiti na vplivneže in vplivnostni marketing, ki bo v tem letu še pomembnejši kot lani. Uporabnikov družabnih omrežij je vedno več in posledično imajo vplivneži večje število sledilcev, ki jim zaupajo, sami pa so vedno bolj ustvarjalni in tako dosegajo neverjetne rezultate.
UMETNA INTELIGENCA ZA BOLJŠO UPORABNIŠKO IZKUŠNJO
Pomemben trend letošnjega leta bo tudi vse pogostejša uporaba umetne inteligence , ki z avtomatizacijo in personalizacijo izboljša uporabniško izkušnjo, ki ostaja eno izmed ključnih meril uspešnosti.
Leto 2023 se torej vrti okrog poučnih, kratkih in interaktivnih video vsebin, vplivnostnega marketinga, zagovorništva zaposlenih ter izboljšanja uporabniške izkušnje z uporabo umetne inteligence.
Če ne veste, kje in kako začeti, nas pokličite, z veseljem vam svetujemo.
VIRI: