
Odločevalci v podjetjih sicer dnevno uporabljajo družabne medije, a jih ne vidijo kot koristne za spremljanje informacij.
Odločevalci v podjetjih sicer dnevno uporabljajo družabne medije, a jih ne vidijo kot koristne za spremljanje informacij.
V svetu družabnih medijev je morda presenetljivo, da so tradicionalni mediji še vedno uspešno komunikacijsko orodje. Seveda so se načini, kako sprejemamo informacije, spremenili, a tradicionalna orodja ostajajo pomembna. Povprečen potrošnik poslušanju radia nameni 112 minut na dan, televizijo pa gleda skoraj pet ur dnevno. 72 odstotkov ljudi še vedno verjame informacijam, ki jih preberejo v časopisu ali vidijo/slišijo na televiziji in radiu, kaže raziskava Ogilvy Media Influence.
Kljub temu, da se mediji soočajo s številnimi finančnimi in političnimi pritiski, mnogi izvršni direktorji v podjetjih še vedno menijo, da so tradicionalni mediji bolj koristni kot družabni mediji, kaže študija agencije Greentarget, v kateri so proučevali navade medijske potrošnje med strokovnjaki, ki v podjetjih zasedajo vodstvena mesta.
Več kot polovica v Greentargetovo raziskavo zajetih vodstvenih delavcev dnevne informacije spremlja tako prek tradicionalnih medijev, kot je The Wall Street Journal, kot prek e-poštnih virov. Skoraj trije od štirih vprašanih so dejali, da so informacije, pridobljene prek tradicionalnih kanalov, zelo ali v določeni meri koristne.
Medtem ko je tretjina vprašanih dejala, da dnevno uporablja družabne medije, pa jih le 30 odstotkov meni, da je vsebina v njih zelo ali v določeni meri koristna, 10 odstotkov pa jih je prepričanih, da nima nobene vrednosti. Vprašani so kot komunikacijsko orodje z visoko vrednostjo poleg tradicionalnih medijev navedli tudi akademske publikacije, kot je Harvard Business Review.
72% ljudi še vedno verjame informacijam, ki jih preberejo v časopisu ali vidijo/slišijo na televiziji in radiu.
Z raziskavo je Greentarget preučeval odnose in potrošniške navade v osmih kategorijah: tradicionalni mediji, e-poštna sporočila, družabni mediji, vsebina, povezana s panogo, komercialne publikacije, spletne strani prodajalcev, akademske publikacije ter blogi in spletne strani vodilnih v posameznih panogah. Rezultati kažejo na nadaljnji pomen tradicionalnih odnosov z javnostmi, so prepričani v Greentargetu.
Raziskava še ugotavlja, da dajeta dve tretjini vodstvenih delavcev prednost člankom, napisanim v tradicionalnem stilu, 44 odstotkov pa si želi infografike in interaktivne grafe. Vodstveni delavci si želijo praktične informacije, ki jih lahko uporabijo neposredno pri svojem delu. Skoraj trije od štirih vprašanih so dejali tudi, da jih obljuba o zanje koristnih informacijah pritegne k vsebini bolj kot katerakoli druga lastnost.
Organizirali smo Canon CEE Green Apples Team Event 2022, ki je septembra potekal v Portorožu.
Niste prepričani, kakšne velikosti slik ali video vsebin izbrati za objavo na Facebooku? Za vas smo pripravili kratek priročnik z aktualnimi dimenzijami slik in video gradiv na Facebooku, ki vam bo v pomoč pri ustvarjanju vsebin.
Iščeš nove izzive? Če ti je všeč dinamično delo, želiš razvijati svoja znanja in nabirati nove izkušnje, te vabimo, da se pridružiš naši ekipi.
Za Primorski tehnološki park smo organizirali zaključno prireditev POPRI 2022, ki je po treh letih ponovno potekala v živo.
S pristno interno komunikacijo poskrbimo, da so najdragocenejši deležniki vsakega podjetja, to so njegovi zaposleni, redno obveščeni o dogajanju.