
Za doseganje donosnosti naložbe je nujno uporabiti vse komunikacijske kanale. Ekipa za odnose z javnostmi bo pomagala izboljšati prepoznavnost dogodka, kar bo prineslo tudi večjo udeležbo.
Za doseganje donosnosti naložbe je nujno uporabiti vse komunikacijske kanale. Ekipa za odnose z javnostmi bo pomagala izboljšati prepoznavnost dogodka, kar bo prineslo tudi večjo udeležbo.
O tem, da so dogodki pomembno komunikacijsko orodje, smo že pisali. Glede na raziskavo podjetja Bizzabo večina tržnikov (85 odstotkov) pravi, da je organizacija dogodkov bistven del njihovih trženjskih strategij. Obenem 41 odstotkov tržnikov meni, da je trženje dogodkov izmed devetih kanalov najpomembnejši kanal za doseganje njihovih ciljev.
Zaradi donosnosti naložbe se vse več organizacij odloča za organizacijo dogodkov. Vendar brez podpore ekipe za odnose z javnostmi ne bo šlo, saj jim lahko ta konkretno pomaga pri izboljšanju prepoznavnosti dogodka, kar se odraža v večji udeležbi. Dogodki omogočajo osebno interakcijo s potencialnimi udeleženci, ki pokažejo zanimanje, in pomagajo vzpostaviti bolj oseben odnos do blagovne znamke. Z dogodki dobijo organizacije takojšnje povratne informacije in ne čakajo na komentarje ali odgovore strank, do katerih morda ne bi niti prišlo.
In kako lahko ekipe odnosov z javnostmi pomagajo blagovnim znamkam, da dogodke kar najbolje izkoristijo? Ker blagovne znamke povečujejo svoje trženjske napore, da bi bile bolj uspešne, lahko ekipe odnosov z javnostmi s spodnjimi taktikami organizaciji pomagajo graditi navdušenje za dogodek.
Za ustvarjanje navdušenja uporabite sporočila za javnost. Napišite jih vnaprej in jih posredujte ustreznim medijem. Objavite jih tudi na svoji spletni strani in družabnih medijih.
Vedno enaka sporočila o dogodku ne delujejo, zato vedno dodajte nekaj novega, pišite in govorite o dogodku z navdušenjem in jasno pozovite k dejanju.
Na dogodek povabite tudi medije in novinarje. Napovednik dogodka objavite v lokalnih seznamih in koledarjih dogodkov. V komunikaciji izkoristite tudi svoje glavne govorce, vplivneže ali glavne goste. Za potrebe sporočil za javnost ali blog zapisov se pogovorite z njimi in pripravite gradiva že pred samim dogodkom. Z novinarji se dogovorite za intervjuje z glavnimi govorci in jih po objavi v medijih delite na svojih družabnih omrežjih in pristajalni strani dogodka.
Za povečanje donosnosti naložbe je nujno uporabiti vse komunikacijske kanale.
Ustvarite blog zapise, ki ne govorijo samo o tem, kaj se bo na dogodku dogajalo, ampak tudi o tem, kar vas navdušuje. Pripravite pristajalno stran z vsemi informacijami o dogodku. Vzemite si čas in odgovorite na vsa vprašanja potencialnih udeležencev. Vključite kratek vpogled v zakulisje dogodka, objavite fotografije ter program z navedbo govorcev in s predstavitvijo njihovega dela.
Po dogodku napišite še kakšen blog zapis, ki povzema vrhunce dogodka. Vključite fotografije ali video posnetke z dogodka in ne pozabite na deljenje na družabnih medijih.
Pripravite nekaj objav na družabnih medijih tako pred dogodkom kot med njim. Objavite vsebino v razdelku Facebook Events.
Izdelajte seznam partnerjev in sponzorjev, ki bodo vaš dogodek promovirali na svojih družabnih omrežjih. Ne pozabite jih označiti v svojih objavah, saj boste s tem povečali verjetnost, da bodo objave delili tudi sami. Ustvarite lahko tudi vzorčne objave za svoje zaposlene in zunanje sodelavce, povezane z dogodkom, da jih bodo lahko preprosto samo izrezali in prilepili na svoj zid.
Vplivneži vedo, kako ustvariti zanimivo vsebino, da se ne bo izgubila v današnjem digitalnem svetu neštetih objav. Naj vam pomagajo pri ustvarjanju zanimive vsebine, ki bo izstopala in vplivala na interakcijo z občinstvom. Povabite jih tudi kot ključne govorce na dogodku, za razprave na panelih, različne promocije in predvajanja v živo (live-streaming).
https://www.prdaily.com/4-pr-tactics-to-support-your-event-marketing/
Za Primorski tehnološki park smo organizirali zaključno prireditev POPRI 2022, ki je po treh letih ponovno potekala v živo.
S pristno interno komunikacijo poskrbimo, da so najdragocenejši deležniki vsakega podjetja, to so njegovi zaposleni, redno obveščeni o dogajanju.
Za Primorski tehnološki park smo organizirali zaključno prireditev POPRI 2022, ki je po treh letih ponovno potekala v živo.
Niste prepričani, kakšne velikosti slik ali video vsebin izbrati za objavo na Facebooku? Za vas smo pripravili kratek priročnik z aktualnimi dimenzijami slik in video gradiv na Facebooku, ki vam bo v pomoč pri ustvarjanju vsebin.
Pogovorni večer z naslovom “Okoljski pretresi in naša odpornost – kako naprej?”.