
Svoj e-poštni nabiralnik osvežujejo med gledanjem televizije, v postelji, med službenimi sestanki, obroki in vožnjo ter celo v kopalnici.
Svoj e-poštni nabiralnik osvežujejo med gledanjem televizije, v postelji, med službenimi sestanki, obroki in vožnjo ter celo v kopalnici.
Potrošniki v Adobovi raziskavi o uporabi e-pošte, ki je julija letos zajela 1002 odrasla Američana, navajajo, da približno pet ur na dan preverjajo službeno (več kot tri ure dnevno) in zasebno e-pošto (več kot dve uri dnevno). Svoj e-poštni nabiralnik osvežujejo med gledanjem televizije, v postelji, med službenimi sestanki, obroki in vožnjo ter celo v kopalnici.
Raziskava povsem jasno kaže, da smo e-pošto integrirali v skoraj vsak del svojega dneva, navaja Adobe. Čas, ki ga namenjamo e-pošti, je sicer od leta 2016 upadel, a pogostost uporabe ostaja precej visoka. Ugotovitve raziskave dokazujejo, da je e-pošta v vsakdanjem življenju potrošnikov še vedno pomembna, zato za oglaševalce še vedno predstavlja pomembno priložnost, da z e-poštnim marketingom učinkovito in na primeren način nagovorijo svoje ciljno občinstvo. Ob tem je seveda treba potrošniku ponuditi zanj pomembne in uporabne informacije.
E-pošto naslovniki pogosteje odpirajo v službenih (80 %) kot zasebnih e-poštnih nabiralnikih (57 %), kaže raziskava. Anketiranci so navedli, da ponudbe v primerjavi z neposredno pošto, družabnimi mediji in drugimi marketinškimi kanali najraje dobivajo prek e-pošte (služba 56 %, zasebno 60 %). Kljub temu pa potrošniki pravijo, da je le četrtina e-poštnih ponudb, ki jih pošljejo blagovne znamke, zanimiva in vredna odpiranja.
Prepogosto pošiljanje e-poštnih sporočil s strani blagovnih znamk je najpogostejša nadloga, ki jo navajajo v raziskavi Adoba sodelujoči. Sledijo nepravilni marketinški podatki o naslovniku, ponudbe za že kupljen izdelek ter slabo napisana in dolgovezna sporočila.
Za potrošnike je pri e-poštnem marketingu pomembna personalizacija – še zlasti pri zasebni korespondenci. Skoraj polovica milenijcev (46 %) si pri komunikaciji z blagovnimi znamkami želi personalizacijo, s 43 odstotki sledi generacija X in s 30 odstotki generacija baby boom. Kar se tiče službene e-pošte, si personalizacijo želi 37 odstotkov milenijcev, 26 odstotkov generacije X in 23 odstotkov generacije baby boom.
Potrošnike najbolj jezijo e-poštna priporočila, ki se ne ujemajo z njihovimi zanimanji (službena e-pošta 33 %, zasebna 31 %). Pravilna in uporabna personalizacija v e-poštnem marketingu je nujnost. Pravilno zapišite imena naslovnikov. Zagotovite ponudbe za izdelke, za katere so izrazili zanimanje. Pozabite na množična e-sporočila, poslana na celotno bazo naslovnikov. Upoštevajte njihov spol, lokacijo, starost in vse drugo, kar veste o njih.
E-pošto naslovniki pogosteje odpirajo v službenih (80 %) kot zasebnih e-poštnih nabiralnikih (57 %).
Raziskava kaže, da anketiranci v vseh starostnih skupinah redno preverjajo službeno e-pošto tudi izven pisarne, čeprav se milenijci temu trendu upirajo. Skoraj polovica (48 %) vprašanih pravi, da službenega e-nabiralnika ne preveri, dokler ne začne z delom. Izmed ostalih pa jih 13 odstotkov službeno e-pošto preveri, ko še ležijo v postelji, 15 odstotkov med vožnjo na delo, 25 odstotkov pa med zajtrkom. Kar se tiče zasebne e-pošte, pa jo 25 odstotkov potrošnikov preveri še v postelji, 42 odstotkov jo pregleda, ko se pripravljajo na odhod od doma ali ko zajtrkujejo, 16 odstotkov na poti do službe, 17 odstotkov pa, ko pridejo na svoje delovno mesto.
Študija še ugotavlja, da generacija baby boom na dopustu bolj verjetno (več kot polovica vprašanih) ne preverja s službo povezane e-pošte, medtem ko zasebno spremlja pogosto. Po drugi strani pa četrtina milenijcev in generacije Z službeno e-pošto med dopustom preveri nekajkrat dnevno, zasebno e-pošto pa tretjina.
Organizirali smo Canon CEE Green Apples Team Event 2022, ki je septembra potekal v Portorožu.
Niste prepričani, kakšne velikosti slik ali video vsebin izbrati za objavo na Facebooku? Za vas smo pripravili kratek priročnik z aktualnimi dimenzijami slik in video gradiv na Facebooku, ki vam bo v pomoč pri ustvarjanju vsebin.
Iščeš nove izzive? Če ti je všeč dinamično delo, želiš razvijati svoja znanja in nabirati nove izkušnje, te vabimo, da se pridružiš naši ekipi.
Za Primorski tehnološki park smo organizirali zaključno prireditev POPRI 2022, ki je po treh letih ponovno potekala v živo.
S pristno interno komunikacijo poskrbimo, da so najdragocenejši deležniki vsakega podjetja, to so njegovi zaposleni, redno obveščeni o dogajanju.