

1. Naslov sporočila
Naslov (zadeva) sporočila je kratek naslov oziroma besedilo, ki ga vidite tudi, če sporočila ne odprete. Zato je prvi in pogosto ključni dejavnik, ki ga morate imeti v mislih pri snovanju sporočil, saj je njegova naloga, da pritegne pozornost med prejetimi sporočili in doseže, da naslovnik sporočilo tudi odpre. V eni izmed raziskav je na primer kar 69 odstotkov prejemnikov poročalo, da so neko sporočilo označili kot nezaželeno že zgolj na podlagi prebranega naslova zadeve sporočila.
Pri pisanju zadeve sporočila morate imeti v mislih predvsem dve stvari: komu pošiljate sporočilo in kako pritegniti njihovo pozornost, ne da bi razkrili vsebino sporočila. Relevantnost in radovednost sta namreč dve sestavini, ki naredita naslov sporočila učinkovit.
2. Prilagoditev vsebine posameznim prejemnikom
Prilagoditev vsebine sporočila vsakemu posameznemu prejemniku deluje in povečuje stopnje odpiranja ter branosti sporočil. Sporočila, ki so prilagojena že v zadevi sporočila, za kar 58 odstotkov povečajo stopnjo klikov oziroma odpiranj. En vidik prilagoditve je osebni nagovor, tako da namesto nagovora v stilu: »Bi se radi v teh vročih dnevih ohladili v naših termah?«, raje uporabite osebno noto. Na primer: »Pozdravljen, Dejan, bi se v teh vročih dnevih rad ohladil v naših bazenih? Pripravili smo ti kupon …« Seveda je pri tem ključno, da imate to v mislih že pri zbiranju podatkov in snovanju prijavnih obrazcev.
Drugi dejavnik pri prilagoditvah sporočil, ki ga je treba upoštevati, je poznavanje ključnih značilnosti ciljne skupine. To vam bo omogočilo, da boste lahko naslovnike segmentirali v različne skupine glede na njihove specifične potrebe, težave ali želje in jim pošiljali prilagojena sporočila z relevantno in njim zanimivo vsebino.
Vrnimo se k Dejanu. Recimo, da je star okoli 35 let, poročen ali v zvezi in brez otrok. V tem primeru Dejanu ne boste ponujali družinskih počitnic v termah, ampak mu boste poslali sporočilo s ponudbo vikend paketa za dve osebi z odličnim wellness programom.
3. Oblika oziroma format sporočila
Sporočilo, ki ste ga pripravili v enem izmed orodij za e-poštni marketing, se lahko v različnih e-odjemalcih prikaže različno. Da bi se vaše sporočilo v največji meri prikazalo pravilno, je dobro imeti možnost vpogleda, v katerih poštnih odjemalcih vaši naročniki sporočila odpirajo najpogosteje, in funkcijo, s katero lahko preverite prikaz v teh e-poštnih odjemalcih, kot je to mogoče pri platformi ActiveCampaign. Predvsem je pomembno, da so vaša sporočila prilagojena za branje na mobilnih napravah, saj se kar 55 odstotkov e-sporočil dandanes najprej odpre na mobilnih napravah. E-sporočilo, ki se slabo prikaže v mobilnem pogledu, bo najverjetneje izbrisano v 3 sekundah.
Zato je ob hkratnem pomenu vsebine za zagotovitev odpiranja in branja e-pošte nujno pomembna tudi primerna uporaba formata besedila.
Viri
https://www.oberlo.com/blog/email-marketing-statistics
Prijava na e-obvestila
Blog

Ustrezno komuniciranje v kriznih časih – zakaj je tako pomembno?
Kaj je pomembno pri komuniciranju v kriznih časih, s katerim smo trenutno soočeni, ko se pojavnost krize stopnjuje oziroma ponavlja?

Priljubljena družbena omrežja, ki jih je smiselno vključiti v strategijo odnosov z javnostmi

3 stvari, na katere morate biti pozorni, da bodo vaša e-sporočila odprli in prebrali
E-poštni marketing je lahko eden najbolj stroškovno učinkovitih digitalnih marketinških orodij za promocijo izdelkov ali storitev, pridobivanje novih naročnikov in razvoj odnosov z obstoječimi naročniki.

Kako organizirati virtualni dogodek?

Zakaj se odločiti za spletni (virtualni) dogodek?
Že pred epidemijo je bila uporaba spletnih dogodkov zelo priporočljiva, v času koronavirusa pa je pomen virtualnih dogodkov dobil povsem nove dimenzije.