
Zeleno ozadje in virtualni studio sta odlična izbira za popestritev spletnih ali hibridnih dogodkov.
Zeleno ozadje in virtualni studio sta odlična izbira za popestritev spletnih ali hibridnih dogodkov.
Zeleno ozadje in virtualni studio sta odlična izbira za popestritev spletnih ali hibridnih dogodkov.
Za Predstavništvo Evropske komisije v Sloveniji smo 17. 12. 2020 pripravili poseben spletni pogovor z gospodom Zoranom Stančičem, vodjo Predstavništva EK v Sloveniji, ob zaključku njegovega mandata.
Ker srečanja v tem času ni bilo mogoče izvesti v živo, smo pripravili spletni pogovor z virtualnim studiem, ki smo ga vzpostavili s pomočjo zelenega ozadja. Govorec in moderatorka sta bila tako prisotna v živo na lokaciji, udeleženci pa so pogovor spremljali na spletu preko aplikacije Zoom. Virtualni studio je omogočal, da smo udeležence, ki so se v pogovor vključili s sliko in zvokom, prikazali v virtualnem studiu (primer na fotografijah). Prav tako smo lahko prilagodili scenografijo in vključili dodatno grafiko (fotografija Ljubljane v ozadju, video posnetki, praznična dekoracija)
Dogodek je vključeval:
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.