
Vsakič, ko nekaj objavite na Facebooku, za pozornost občinstva tekmujete s tisoč drugimi blagovnimi znamkami.
Vsakič, ko nekaj objavite na Facebooku, za pozornost občinstva tekmujete s tisoč drugimi blagovnimi znamkami.
Nikoli ni preveč interakcij na družabnih omrežjih. Poleg dobre vsebine je pomembno tudi, kdaj objavimo in, kot kažejo zadnje raziskave, je pomembna tudi dolžina objave. Krajše objave ponavadi dosežejo večje število všečkov, komentarjev in delitev. V tokratnem blogu bom predstavil, kakšna je priporočena dolžina objave za družabna omrežja Facebook, Instagram in LinkedIn.
Vsakič, ko nekaj objavite na Facebooku, za pozornost občinstva tekmujete s tisoč drugimi blagovnimi znamkami. Ne samo to – zavedati se morate, da je pozornost občinstva, ki jo lahko namenijo vam, omejena. Potem pa je tu še drastičen upad organskega dosega v zadnjih letih. Zato je dobrodošla vsaka stvar, ki lahko poveča interakcijo vaše ciljne skupine z vami.
Organska objava
Po raziskavah sodeč, je popolna dolžina objave na Facebooku med 40 in 80 znaki. Raziskava Jeffa Bullasa pravi, da objave, krajše od 80 znakov, dosežejo 66 % več interakcij kot daljše. Zakaj? Ključno je, da je vaša objava čim krajša in da z malo besedami pove veliko. Če je objava daljša od 80 znakov, se na uporabnikovi časovnici skrije za gumbom Preberi več. Morda je sprva videti, da to nima vpliva, a ga ima. Vsakič, ko prosite uporabnika, naj klikne oziroma izvede interakcijo, določen odstotek ljudi samodejno izgubi zanimanje za vašo vsebino.
Plačana objava
Vsaka plačana objava na Facebooku naj bi bila sestavljena iz treh delov vsebine – iz naslova, glavnega besedila in opisa. AdEspresso je analiziral 37.259 oglasov na Facebooku in prišel do zaključka, da dobi največ interakcij objava z naslednjo dolžino:
Naslov – pet besed
Glavno besedilo (besedilo nad sliko ali videom) – 14 besed
Opis (besedilo, ki se pokaže neposredno pod naslovom) – 18 besed
Krajše objave dosežejo večje število všečkov, komentarjev in delitev.
LinkedIn je hitrorastoče družabno omrežje, ki šteje že več kot 546 milijonov uporabnikov in je zelo drugačno od ostalih platform, saj ni tako vizualno, kot sta Instagram in Facebook. Zaradi hitre rasti števila uporabnikov je tudi tu konkurenca za pozornost ciljne skupine vse večja, zato je treba optimizirati objave s kakovostno vsebino, primernim časom objave in seveda z dolžino.
Organska in plačana objava
Pri Hootsuitu so opravili raziskavo in prišli do zaključka, da je tudi na LinkedInu najbolje biti kratek in jedrnat. Zaradi gumba See more bo vaša objava skrajšana pri 140 znakih. Splošno pravilo je, da naj bo objava krajša od 25 besed.
Za razliko od LinkedIna je bil Instagram ustvarjen izključno za vizualne vsebine. Slike in videi so sami po sebi zgovorni, vendar lahko s pravšnjo mero besedila ob objavah dosežemo več interakcij uporabnikov. Pri Instagramu so interakcije ključnega pomena, saj njihov algoritem objave z največ všečki in komentarji pripne višje na uporabnikovi časovnici.
Organska objava
Ker je to vizualna platforma, seveda največji vtis na uporabnika naredi slika ali video. Ker se uporabniki zelo hitro pomikajo po časovnici, je ključno bistvo povedati na kratko. Po raziskavah Hootsuita je popolna dolžina objave med 138–150 znaki.
Plačana objava
Oglasna objava na Instagramu naj ima do 125 znakov, saj ob tem številu znakov cel opis slike ali videa ostane viden in se ne skrije tudi na manjših zaslonih.
Ključnik (hashtag)
Mnenja o tem, kolikšno je primerno število ključnikov na eno objavo, so zelo deljena. Ob prevelikem številu le-teh se vam lahko zgodi, da bo vaš račun označen kot »shadow banned«, kar pomeni, da bo Instagram prenehal kazati vaše objave na iskalniku določenega ključnika. Da se to ne bo zgodilo, je primerna količina ključnikov na eno objavo med 5 in 10.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.