
Večinoma (58 %) niso bili zaskrbljeni, ker se njihove internetne aktivnosti beležijo, da bi se jim posredovali prilagojeni oglasi, 34 odstotkov oseb je bilo zaradi tega dejstva nekoliko v skrbeh.
Večinoma (58 %) niso bili zaskrbljeni, ker se njihove internetne aktivnosti beležijo, da bi se jim posredovali prilagojeni oglasi, 34 odstotkov oseb je bilo zaradi tega dejstva nekoliko v skrbeh.
V prvem četrtletju 2016 je internet vsak dan ali skoraj vsak dan uporabljalo 64 odstotkov oseb, starih 16–74 let, je objavil Statistični urad RS. Odstotek vsakodnevnih uporabnikov interneta je bil najvišji med 16–24-letniki (94 %) in 25–34-letniki (91 %), najnižji pa med 64–74-letniki (petina). Ko uporabljamo internet za različne aktivnosti – za iskanje različnih informacij, nakupe prek spleta, izpolnjevanje ali oddajanje elektronskih obrazcev ipd. –, sporočamo hkrati različne podatke in puščamo digitalne sledi.
V prvem četrtletju 2016 je 53 odstotkov 16–74-letnikov navedlo, da so v zadnjih 12 mesecih sporočali prek interneta svoje kontaktne podatke (npr. domači naslov, elektronski naslov, telefonsko številko), 40 odstotkov jih je posredovalo osebne podatke (npr. ime, datum rojstva, številko osebne izkaznice), 21 odstotkov številko kreditne ali debetne kartice ter številko bančnega računa, 15 odstotkov pa druge podatke (npr. svojo fotografijo, trenutno lokacijo, zdravstvene informacije).
40 odstotkov ljudi je posredovalo osebne podatke (npr. ime, datum rojstva, številko osebne izkaznice)
67 odstotkov 16–74-letnikov, ki so v preučevanem obdobju uporabljali internet, je seznanjenih z dejstvom, da se t. i. piškotki lahko uporabljajo za spremljanje aktivnosti uporabnikov interneta z namenom, da se oblikuje njihov profil in da se jim sporočajo njim prilagojeni oglasi. Večinoma (58 %) niso bili zaskrbljeni, ker se njihove internetne aktivnosti beležijo, da bi se jim posredovali prilagojeni oglasi, 34 odstotkov oseb je bilo zaradi tega dejstva nekoliko v skrbeh, 8 odstotkov pa zelo zaskrbljenih. Več o tem …
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.