
V zadnjem desetletju so se pogoji za delo komunikacijskih strokovnjakov bistveno spremenili.
V zadnjem desetletju so se pogoji za delo komunikacijskih strokovnjakov bistveno spremenili.
V zadnjem desetletju so se pogoji za delo komunikacijskih strokovnjakov bistveno spremenili. Z raziskavo European Communication Monitor 2016 sta združenji European Public Relations Education and Research Association (EUPRERA) in European Association of Communication Directors (EACD) skušali ugotoviti, kako komunikatorji dohajajo razvoj, ki vpliva na njihovo področje delovanja, ter nove izzive, s katerimi se soočajo.
Večina vprašanih komunikacijskih strokovnjakov kaže veliko zanimanje za razvoj, ki ga povzroča digitalizacija, a le manjše število komunikacijskih oddelkov je že vpeljalo strategije in orodja, s katerimi bodo kos digitalni evoluciji. To je še posebej opazno na področju velikih podatkov. Številni komunikatorji se zavedajo pomena velikih podatkov pri komunikacijskem upravljanju, presenetljivo pa jih le manjše število uporablja analitiko velikih podatkov, je izsledke raziskave komentiral dr. Herbert Heitmann, predsednik združenja EACD.
Večina vprašanih komunikacijskih strokovnjakov kaže veliko zanimanje za razvoj, ki ga povzroča digitalizacija.
Tudi algoritmi iskalnikov in platforme družabnih omrežij imajo ogromen vpliv na to, kako sporočilo doseže svoje ciljno občinstvo – s tem se strinja večina vprašanih. A le tretjina v raziskavo zajetih strokovnjakov navaja, da so že sprejeli tovrstne komunikacijske aktivnosti. V Sloveniji se pomembnosti algoritmov spletnih storitev, kot so iskalniki in platforme družabnih omrežij, zaveda 68,3 odstotka vprašanih, izvaja pa jih le 18,2 odstotka. Več …
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.