
ActiveCampaign omogoča preprosto pripravo in pošiljanje e-poštnih sporočil, ki jih lahko s personalizacijskimi oznakami (personalization tags) tudi prilagodimo posameznemu prejemniku.
ActiveCampaign omogoča preprosto pripravo in pošiljanje e-poštnih sporočil, ki jih lahko s personalizacijskimi oznakami (personalization tags) tudi prilagodimo posameznemu prejemniku.
ActiveCampaign omogoča preprosto pripravo in pošiljanje e-poštnih sporočil, ki jih lahko s personalizacijskimi oznakami (personalization tags) tudi prilagodimo posameznemu prejemniku. E-sporočila tako niso več statična in enaka za vse, temveč se njihova vsebina dinamično prilagodi prejemniku.
Najbolj pogost primer personalizacije e-sporočil je, da prejemnico ali prejemnika nagovorimo z imenom. To lahko storimo že v zadevi ali pa v samem besedilu e-sporočila, in sicer z uporabo oznake %FIRSTNAME%.
Za uporabo tovrstne personalizacije se v urejevalniku e-sporočila z miško postavimo na mesto, kjer želimo, da se izpiše ime prejemnika. Kliknemo na gumb Personalize in izberemo zavihek Contacts ter možnost First name.
Pri pošiljanju sporočila bo ActiveCampaign zamenjal oznako z imenom stika.
E-sporočila tako niso več statična in enaka za vse, temveč se njihova vsebina dinamično prilagodi prejemniku.
ActiveCampaign nudi bogate možnosti personalizacije z oznakami za vstavljanje e-poštnega naslova, imena, priimka, celotnega imena, različnih prilagojenih polj, datuma prijave in številnih drugih informacij o prejemniku. Celoten seznam personalizacijskih oznak je na voljo na spletni strani http://www.activecampaign.com/help/personalization-tags/.
Hkrati lahko besedilo, ki se izpiše pri pošiljanju, tudi oblikujemo. Recimo, za izpis imena z veliko začetnico oznako %FIRSTNAME% spremenimo v %FIRSTNAME|UPPERFIRST% s čimer zagotovimo, da bo prva črka imena vedno zapisana z veliko začetnico.
Opozorilo: vse personalizacijske oznake ne bodo delovale pri testnem pošiljanju, zato njihovo delovanje najbolje preizkusimo tako, da izvedemo pošiljanje na testni seznam, ki vključuje naš e-poštni naslov in mogoče še naslove sodelavcev.
—-
ActiveCampaign je sodobna spletna aplikacija za e-poštni marketing in avtomatizacijo, ki omogoča izredno preprosto načrtovanje, izvajanje in sledenje e-poštnim kampanjam. Več informacij vam je na voljo na spletni strani email.mamarketing.si.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.