
Ste tudi vi že kdaj organizirali kakšno prireditev ali dogodek, ki vam je vzel veliko energije in časa, po vrhu vsega pa ste se ukvarjali še s tem, komu vse ste vabilo že poslali, kdo ga je prebral in kdo je potrdil udeležbo?
Ste tudi vi že kdaj organizirali kakšno prireditev ali dogodek, ki vam je vzel veliko energije in časa, po vrhu vsega pa ste se ukvarjali še s tem, komu vse ste vabilo že poslali, kdo ga je prebral in kdo je potrdil udeležbo?
Kot smo zapisali prejšnji teden, se pravila igre pri družabnem omrežju Facebook precej spreminjajo. Brez vloženih denarnih sredstev bodo objave dosegale vedno manjši odstotek prikazov. Če se vam plačevanje objav na Facebooku zdi predrago in iščete alternativne načine komunikacije (ali še bolje, vzporedne), velja razmisliti o e-poštnem marketingu. Vsekakor tudi ta ni brezplačen, vendar za relativno nizke finančne vložke ponuja zelo veliko – če vemo, kako se ga lotiti!
V e-poštne nabiralnike dobimo vedno več pošte, ki je ne utegnemo ali niti ne želimo prebrati, saj je količina prejetih sporočil enostavno preobsežna. Kako se izogniti temu, da naše sporočilo ne bo pristalo v košu, še preden bo prebrano?
Pravilo številka ena: izbor pravega kroga naslovnikov, ki jih naša tema zanima. Vedno postavite kakovost pred količino. Kaj nam pomaga, da je bilo sporočilo poslano na številne naslove, če je le-to izbrisano, še preden ga kdo prebere ali posreduje na pravi naslov? Pri ustvarjanju e-poštnih kampanj je pomemben privlačen naslov sporočila oziroma zadeva, pri čemer moramo upoštevati, da četudi se nam določena vsebina zdi pomembna, ni nujno, da bodo takega mnenja tudi prejemniki našega obvestila. Za taka sporočila je bolje, da jih ne distribuiramo, saj lahko na ta način izgubimo dragocene stike.
Pravilo številka ena: izbor pravega kroga naslovnikov, ki jih naša tema zanima, vedno postavite kakovost pred količino.
Danes so na voljo izredno zmogljiva orodja za distribucijo e-pošte, ki nam nudijo mnoge napredne funkcije, vključno s podrobnimi podatki za izdelavo statističnih poročil; kakšen odstotek ljudi prebere naše objave, kliknejo na povezave, se odjavijo od prejemanja sporočil in mnogo več. Seveda je ključ do uspeha, da te podatke skrbno preučimo in obdelamo ter na njih gradimo nadaljnjo strategijo obveščanja. Naj ne bodo same sebi namen.
Druga prednost sodobnih e-poštnih orodij so bogate funkcije za avtomatizacijo komunikacije. Ste tudi vi že kdaj organizirali kakšno prireditev ali dogodek, ki vam je vzel veliko energije in časa, po vrhu vsega pa ste se ukvarjali še s tem, komu vse ste vabilo že poslali, kdo ga je prebral in kdo je potrdil udeležbo? S funkcijami za segmentacijo prejemnikov, z integriranimi spletnimi obrazci za zbiranje prijav in odjav ter s samodejnimi odzivniki se lahko izognete mnogim ročnim postopkom, pri katerih hitro pride do napak, ter se bolje posvetite drugim vidikom organizacije dogodka.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.