Odnosi z interno javnostjo ključni za pozitivno podobo podjetja
S pristno interno komunikacijo poskrbimo, da so najdragocenejši deležniki vsakega podjetja, to so njegovi zaposleni, redno obveščeni o dogajanju.
Zgradite trdne odnose s svojimi ciljnimi javnostmi – bodisi notranjimi bodisi zunanjimi. Na podlagi dolgoletnih izkušenj in številnih uspešno izvedenih projektov bomo poskrbeli, da bo vaše sporočilo doseglo pravo ciljno javnost ob pravem času – tako v resničnem kot v digitalnem svetu. Dvignili bomo vašo prepoznavnost in ugled.
Špela Bovha
spela.bovha@mamarketing.si
031 703 580
S pristno interno komunikacijo poskrbimo, da so najdragocenejši deležniki vsakega podjetja, to so njegovi zaposleni, redno obveščeni o dogajanju.
Razmišljate o tem, da bi opustili e-poštni marketing? Razmislite še enkrat. Čeprav kanali, kot so družabni mediji, glasovno iskanje in obogatena resničnost, igrajo pomembno vlogo na nakupni poti potrošnika, nova raziskava podjetja Adobe ugotavlja, da e-pošta v primerjavi s temi novimi kanali in tehnologijami ostaja pomembna.
Kaj je pomembno pri komuniciranju v kriznih časih, s katerim smo trenutno soočeni, ko se pojavnost krize stopnjuje oziroma ponavlja?
Pri pripravi načrta je treba posebno pozornost nameniti oblikovanju hierarhije, ki opisuje, kako naj se informacije izmenjujejo v podjetju, torej kdo v podjetju je odgovoren za kaj.
Če se želite od naših obvestil odjaviti, se morate najprej prijaviti.