
Zaradi preobsežnosti informacij ostane večji delež sporočil neprebran, sploh danes, ko naj bi že približno polovico e-pošte odprli na malih zaslonih mobilnih naprav.
Zaradi preobsežnosti informacij ostane večji delež sporočil neprebran, sploh danes, ko naj bi že približno polovico e-pošte odprli na malih zaslonih mobilnih naprav.
Pri pripravi newslettrov in drugih množičnih e-sporočil nas lahko pri prizadevanjih, da prejemniku ponudimo kar najbolj popolne informacije, hitro zanese. Rezultat so dolga sporočila, pri katerih ni bilo nič nepomembno ali manj pomembno. Pa še to, pa še to … Everything but the kitchen sink.
Rezultat: zaradi preobsežnosti informacij ostane večji delež sporočil neprebran, sploh danes, ko naj bi že približno polovico e-pošte odprli na malih zaslonih mobilnih naprav.
A to še ni vse: prevelika e-sporočila mnogokrat niti ne pridejo do prejemnika, saj jih že prej ustavijo filtri nezaželene e-pošte.
Med 15 in 100 KB brez težav, potem pa ne več
Pri podjetju Email On Acid, ki nudi odlično spletno storitev za preizkus prikaza e-sporočil v odjemalcih, so zato preizkusili dostavljivost različno velikih sporočil.
Posameznik bo lahko zahteval izbris podatkov, ki jih pošiljatelj hrani o njem.
Ugotovili so, da filtri za nezaželeno e-pošto nimajo težav s sporočili, velikimi od 15 do 100 KB, večja pa bodo lahko naletela na težave v odjemalcih in storitvah, kot so Apple Mail, Microsoft Outlook, Google Apps in Yahoo.
Prav tako so preizkusili, če na dostavljivost vpliva velikost slik, ki se ob odprtju e-sporočila naložijo s spleta (torej, slike, ki niso poslane kot priponke ali vdelane v samo sporočilo), in ugotovili, da filtri nezaželene e-pošte nimajo težav z velikostjo tovrstnih slik.
Skratka, proč s priponkami, nepotrebnimi presledki, komentarji in oblikovanjem v HTML-kodi, za dodatne in bolj poglobljene informacije pa je prejemnike bolje preusmeriti na pristajalne strani.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.