
Naj vas ne bo strah razmišljati izven okvirov. Med dogodkom izvajajte različne zabavne programe, kot so glasbeni nastopi, aktivno sodelovanje udeležencev ali celo stand-up.
Naj vas ne bo strah razmišljati izven okvirov. Med dogodkom izvajajte različne zabavne programe, kot so glasbeni nastopi, aktivno sodelovanje udeležencev ali celo stand-up.
S pravim zabavnim programom lahko dosežete, da je vaš poslovni dogodek, podelitev nagrad ali slavnostna večerja za udeležence nepozabno doživetje. Nasprotno pa lahko zaradi slabo izbranih možnosti zabavnega programa vse skupaj krene v napačno smer.
Ko organizirate poslovni dogodek, želite, da je za udeležence razburljiv in nepozaben. Žal se to ne more zgoditi, če jih prisilite v poslušanje dolgočasnih govorov. Poslovni dogodki so lahko več kot zgolj govori. Vse, kar je potrebno, je pravi spremljevalni program, ki ne bo le privlačen, temveč bo udeležence – na primer s promocijo izdelkov, sodelovanjem v pogovorih, anketah ipd. – ohranjal vključene v pomembne vidike vašega dogodka. Razmišljajte o dogodku kot o celoti in ne posameznih delih. Oglejte si program skozi oči udeležencev in razmislite, kako bi se počutili vi. Zadnja stvar, ki jo želite, je, da so izčrpani, se dolgočasijo ali so preveč utrujeni, da bi bili pozorni na vašo osrednjo zabavo. Zato razmislite o zabavnem programu, ki bo ohranjal raven energije udeležencev. Poskusite celoten dogodek strukturirati tako, da bodo imeli udeleženci odmore, da bodo lahko vstali, se pretegnili, se družili ter celo premaknili v drug prostor in se napolnili z novo energijo.
Naj vas ne bo strah razmišljati izven okvirov. Med dogodkom izvajajte različne zabavne programe, kot so glasbeni nastopi, aktivno sodelovanje udeležencev ali celo stand-up. Tudi če so stvari nenavadne za poslovne dogodke, je ključno, da so udeleženci deležni odlične izkušnje in da ohranjajo visoko raven energije.
Ne glede na to, ali gre za glavnega govorca, glasbo v živo ali nekaj malo drugačnega, si preberite nekaj nasvetov, kako izbrati pravo zabavo za vaš poslovni dogodek.
Na poslovni dogodek lahko pripeljete nekoga izjemnega in najboljšega, vendar bo na koncu vaš proračun določil zabavo, ki si jo lahko privoščite. Z zabavo tudi ne smete pretiravati, saj bo vplivala na načrtovanje drugih bistvenih stvari dogodka – tema, kraj, okrasitev, pogostitev … Ne glede na to, ali želite najeti zvezdnika ali dati priložnost novim izvajalcem, načrtujte glede na dani proračun.
Zabava je eden od bistvenih delov vsakega poslovnega dogodka, ki lahko vaš dogodek naredi uspešen ali pa ga dobesedno uniči.
Razumevanje namena poslovnega dogodka je prvi korak k izbiri možnosti zabave, zato upoštevajte namen dogodka. Zabava naj dopolnjuje sporočilo, ki ga želite sporočiti med dogodkom. Vsak poslovni dogodek je edinstven in ima drugačne zahteve. Ne glede na to, ali načrtujete slavnostno večerjo, podelitev nagrad svojim zaposlenim ali team building, predstavitev blagovne znamke ali izdelka, mora biti zabava usklajena z dogodkom. Komiki znajo biti na primer odlični za podelitev nagrad, saj bodo udeležence ves čas zabavali.
Če ima vaš dogodek temo, morajo udeleženci začutiti povezavo med temo dogodka in izbrano zabavo. To bo še povečalo izkušnjo dogodka in zabavo naredilo še bolj privlačno.
Udeleženci so zelo pomemben dejavnik, ki ga moramo upoštevati pri izbiri zabave za poslovni dogodek. Izbran program mora ustrezati željam vaših udeležencev. Upoštevajte tudi njihovo število, starost, kulturno ozadje … – vsi ti dejavniki vplivajo na izbiro zabave.
Upamo, da smo vam vsaj malo pomagali z nasveti pri izbiri zabave za vaš poslovni dogodek. Če pa ste še vedno v dvomih, poiščite pomoč strokovnih načrtovalcev dogodkov. Mi vam bomo pomagali izbrati pravo zabavo, ki se prilagaja namenu, temi in ciljem vašega poslovnega dogodka ter upošteva vaše udeležence.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.