
Soustvarjali smo uspešno zgodbo letošnje 16. evropske naravoslovne olimpijade EUSO 2018, ki je v organizaciji našega naročnika Zveze za tehnično kulturo Slovenije (ZOTKS) prvič potekala v Ljubljani.
Soustvarjali smo uspešno zgodbo letošnje 16. evropske naravoslovne olimpijade EUSO 2018, ki je v organizaciji našega naročnika Zveze za tehnično kulturo Slovenije (ZOTKS) prvič potekala v Ljubljani.
Na tekmovanju se je v iskanju rešitev interdisciplinarnih nalog s področja znanstvenih ved naravoslovja – biologije, kemije in fizike – pomerilo 156 mladih znanstvenikov, starih do 16 let, iz 25 držav Evropske unije, tekmovalce pa je spremljalo približno 100 mentorjev in spremljevalcev. Organizacija in izvedba tekmovanja sta bili odlični, organizatorje je pohvalil tudi Michael A. Cotter, predsednik in ustanovitelj EUSO: »Za vse nas, še posebej pa za dijake, je bil to eden izmed najboljših tednov življenja. Hvala, Ljubljana, hvala, Slovenija, to je bil najverjetneje najboljši EUSO doslej.«
Celotno dogajanje olimpijade EUSO je potekalo sedem dni. Poleg samega tekmovanja, ki je trajalo dva dni po približno pet ur v laboratorijih Fakultete za kemijo in kemijsko tehnologijo (FKKT), so potekale tudi različne obtekmovalne dejavnosti, kot so strokovne ekskurzije, družabni dogodki in ogledi nekaterih naravnih znamenitosti Slovenije.
Kaj vse je potrebno, da zgodba postane uspešna?
Da je zgodba postala uspešna in tudi medijsko odmevna, smo vključili številne aktivnosti in komunikacijske kanale. Pred tekmovanjem smo v sodelovanju z naročnikom izdelali informativno promocijsko brošuro v angleškem jeziku, ki je zajemala glavne informacije za udeležence tekmovanja ter njihove mentorje in spremljevalce. Splošno javnost smo o dogodku in dogajanju obveščali prek velikih obcestnih plakatov, ki so bili nekaj dni pred začetkom tekmovanja postavljeni na 65 zunanjih plakatnih površinah v Ljubljani in njeni bližnji okolici, Mariboru, Kranju, Škofji Loki, Kopru, Izoli, Novem mestu, Murski Soboti in Slovenj Gradcu.
Pripravili smo bogata novinarska gradiva, s katerimi smo vzbudili zanimanje ključnih medijev za samo tekmovanje in za to, kako pomembno je izobraževanje mladih za razvoj države. Poleg priprave novic za uradno spletno stran tekmovanja in sporočil za javnost smo se dogovorili tudi za medijsko pokrivanje tekmovanja. Dosegli smo odlično televizijsko in radijsko pokritost. Poleg nacionalne televizije in radia RTV SLO, ki sta naredila več odmevnih prispevkov, so tudi ostale televizijske hiše pripravile prispevke o olimpijadi (POP TV, Kanal A in Planet TV), predstavniki organizatorja in tekmovalci pa so gostovali v osrednjem TV Dnevniku, v oddaji Dobro jutro in na televizijski postaji Ljubljana TV. Članki so bili objavljeni tudi v vseh najpomembnejših tiskanih časopisih – v Delu, Dnevniku in Večeru –, poleg tega pa je celotno olimpijado pokrivala tudi Slovenska tiskovna agencija (STA). Skupno smo dosegli več kot 20 objav v televizijskih in radijskih medijih, več kot 20 v tisku in prek 60 na spletu.
Skupno smo dosegli več kot 20 objav v televizijskih in radijskih medijih, več kot 20 v tisku in prek 60 na spletu.
Nekaj objav:
Oddaja Nočni obisk na Radiu Prvi
Gostovanje na Ljubljana TV
Prvi dnevnik na RTV SLO – odprtje tekmovanja in prihodi dijakov na brniško letališče
Osrednji Dnevnik na RTV SLO – odprtje in gostovanje slovenskih dijakov
Oddaja 24 ur na POP TV – odprtje tekmovanja
Oddaja Svet na Kanalu A – tekmovalni dan v laboratorijih FKKT
Oddaja Dan na Planet TV – slovenski dijaki pred zaključno prireditvijo
Osrednji Dnevnik na RTV SLO – zaključek tekmovanja
Odmevi na RTV SLO – zaključek tekmovanja in uspeh slovenske ekipe
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.