
Dvigovanje pričakovanja je eden ključnih dejavnikov za uspešnost dogodka. Spoznajte nekaj notranjih in zunanjih vidikov vsebinskega marketinga, ki vam bodo pomagali dvigniti pričakovanje pred dogodkom.
Dvigovanje pričakovanja je eden ključnih dejavnikov za uspešnost dogodka. Spoznajte nekaj notranjih in zunanjih vidikov vsebinskega marketinga, ki vam bodo pomagali dvigniti pričakovanje pred dogodkom.
Največjo pozornost v celotnem procesu dogodka ima seveda dan samega dogodka, vendar tudi celotna organizacijska pot do tega dne igra zelo pomembno vlogo. Udeleženci dogodka po navadi vznemirjeno pričakujejo, kaj bodo na dogodku doživeli ali kaj jih bo presenetilo. Mi pa jim kot načrtovalci in organizatorji lahko pomagamo pri dvigovanju pričakovanja s strategijo vsebinskega marketinga pred samim dogodkom, kar je ključno za uspešen dogodek. Pri tem je treba upoštevati, da sta marketing za izdelke in marketing za dogodke različna. Pri marketingu za dogodke naša angažiranost z vsebinskim marketingom nastopi že prej, kot način za pridobivanje udeležencev.
Vsebinski marketing pred dogodkom je odvisen tudi od same vrste dogodka. Različne vrste dogodkov zahtevajo različne pristope vsebinskega marketinga, nekateri večjo in drugi manjšo angažiranost. Ne glede na vrsto ali obliko dogodka je marketing za dogodke vsestranska in neverjetno učinkovita strategija, ki gradi dolgoročne odnose s strankami in partnerji.
Od vrste dogodka je odvisna izbira pravega družabnega omrežja, prek katerega posredujemo svojo vsebino. Kaj kot načrtovalec dogodka lahko naredite in česa ne smete narediti pri vsebinskem marketingu pred samim dogodkom? Obstaja nekaj zelo učinkovitih načinov za ustvarjanje navdušenja pred dogodkom z uporabo vsebinskega marketinga, ki pomagajo pritegniti občinstvo, izboljšati udeležbo ali povečati ozaveščenost o dogodku. V nadaljevanju preberite nekaj odličnih metod za okrepitev strategije vsebinskega marketinga pred samim dogodkom, ki vam bodo pomagale do uspešnega dogodka.
Naj si bo to YouTube, Facebook ali Instagram, še tako dobra vsebina se bo izgubila v poplavi različnih vsebin, če je ne bodo videli pravi ljudje ob pravem času. Katero družabno omrežje izbrati, je odvisno od vaše ciljne skupine.
Kot načrtovalci in organizatorji dogodkov moramo poskrbeti za promocijo dogodkov za pravo ciljno skupino ob pravem času.
Kratke, zapeljive objave (ang. teaser) so lahko zelo učinkovite, če pred dogodkom objavljate kratke delčke vsebine in tako ohranjate zanimanje svoje ciljne skupine skozi daljše obdobje. Ustvariti je treba ravno dovolj navdušenja, da ciljna skupina pride nazaj po še več informacij.
Biti ustvarjalen z vsebino je odličen način za ustvarjanje zanimanja, zato poskusite razmišljati izven okvirov. Ne objavljajte samo osnovnih podrobnosti o dogodku, ampak vključite tudi bolj zanimive vsebine, kot so blogi, napovedniki, ki so jih napisali predavatelji o svojih predavanjih, ali intervjuji z razstavljavci. Tako udeleženci dogodka dobijo vpogled v to, kaj lahko pričakujejo.
Raziskave kažejo, da nas na splošno bolj zanimajo novice in informacije na lokalni ravni kot pa na nacionalni ali mednarodni. Zato poskusite v vsebino vključiti manj pogoste ključne besede, povezane z lokacijo dogodka. Tako bodo vašo vsebino videli tisti, ki bodo glede na geografsko lokacijo verjetno navdušeni nad dogodkom.
V splošnem pa velja, da je treba dogodek pravilno predstaviti pravi ciljni skupini ob pravem času.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.