Facebook ostaja eno izmed najpomembnejših družbenih omrežij v Sloveniji, saj ga po raziskavi Mediane uporabljata kar dve tretjini prebivalcev. To ponuja ogromno priložnosti za doseganje občinstva, vendar je za uspeh objave ključna kombinacija kakovostne vsebine, kreativne zasnove in pravilne uporabe vizualnih elementov. Pravilne dimenzije slik in videov igrajo pomembno vlogo pri profesionalnem in privlačnem prikazu objav, kar neposredno vpliva na doseg in vključenost uporabnikov.
Profilna slika je prva vizualna identiteta vašega profila in mora biti preprosta ter jasno prepoznavna. Najbolje je uporabiti logotip ali simbol, ki je osredotočen na sredino, saj Facebook profilne slike prikazuje v krogu.
Naslovna fotografija je odličen način za predstavitev blagovne znamke ali ključnih sporočil. Ker se prikaže različno na mobilnih in namiznih napravah, je pomembno, da so ključni elementi odmaknjeni od robov in da ostane prostor za profilno sliko.
Vizualni elementi so eden izmed ključnih dejavnikov pri uspešnih objavah. Kvadratne slike so univerzalne in delujejo na vseh platformah, pokončne slike pa izstopajo v prikazu na mobilnem telefonu. Ležeče slike so bolj primerne za deljenje povezav, saj jih Facebook prilagodi za boljšo berljivost.
Video vsebine so eden najučinkovitejših načinov za doseganje občinstva. Ker večina uporabnikov dostopa do Facebooka prek telefonov, je pomembno, da so videi prilagojeni mobilnim napravam. Čeprav je razmerje 16:9 še vedno pogosto v uporabi, portretni formati 4:5 in 9:16 bolje izstopajo v prikazu na mobilnem telefonu in pri objavah Reels.