Odločevalci v podjetjih sicer dnevno uporabljajo družabne medije, a jih ne vidijo kot koristne za spremljanje informacij.
Odločevalci v podjetjih sicer dnevno uporabljajo družabne medije, a jih ne vidijo kot koristne za spremljanje informacij.
V svetu družabnih medijev je morda presenetljivo, da so tradicionalni mediji še vedno uspešno komunikacijsko orodje. Seveda so se načini, kako sprejemamo informacije, spremenili, a tradicionalna orodja ostajajo pomembna. Povprečen potrošnik poslušanju radia nameni 112 minut na dan, televizijo pa gleda skoraj pet ur dnevno. 72 odstotkov ljudi še vedno verjame informacijam, ki jih preberejo v časopisu ali vidijo/slišijo na televiziji in radiu, kaže raziskava Ogilvy Media Influence.
Kljub temu, da se mediji soočajo s številnimi finančnimi in političnimi pritiski, mnogi izvršni direktorji v podjetjih še vedno menijo, da so tradicionalni mediji bolj koristni kot družabni mediji, kaže študija agencije Greentarget, v kateri so proučevali navade medijske potrošnje med strokovnjaki, ki v podjetjih zasedajo vodstvena mesta.
Več kot polovica v Greentargetovo raziskavo zajetih vodstvenih delavcev dnevne informacije spremlja tako prek tradicionalnih medijev, kot je The Wall Street Journal, kot prek e-poštnih virov. Skoraj trije od štirih vprašanih so dejali, da so informacije, pridobljene prek tradicionalnih kanalov, zelo ali v določeni meri koristne.
Medtem ko je tretjina vprašanih dejala, da dnevno uporablja družabne medije, pa jih le 30 odstotkov meni, da je vsebina v njih zelo ali v določeni meri koristna, 10 odstotkov pa jih je prepričanih, da nima nobene vrednosti. Vprašani so kot komunikacijsko orodje z visoko vrednostjo poleg tradicionalnih medijev navedli tudi akademske publikacije, kot je Harvard Business Review.
72% ljudi še vedno verjame informacijam, ki jih preberejo v časopisu ali vidijo/slišijo na televiziji in radiu.
Z raziskavo je Greentarget preučeval odnose in potrošniške navade v osmih kategorijah: tradicionalni mediji, e-poštna sporočila, družabni mediji, vsebina, povezana s panogo, komercialne publikacije, spletne strani prodajalcev, akademske publikacije ter blogi in spletne strani vodilnih v posameznih panogah. Rezultati kažejo na nadaljnji pomen tradicionalnih odnosov z javnostmi, so prepričani v Greentargetu.
Raziskava še ugotavlja, da dajeta dve tretjini vodstvenih delavcev prednost člankom, napisanim v tradicionalnem stilu, 44 odstotkov pa si želi infografike in interaktivne grafe. Vodstveni delavci si želijo praktične informacije, ki jih lahko uporabijo neposredno pri svojem delu. Skoraj trije od štirih vprašanih so dejali tudi, da jih obljuba o zanje koristnih informacijah pritegne k vsebini bolj kot katerakoli druga lastnost.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.