
Premierna predstavitev publikacije o krožnem gospodarstvu, ki je potekala preko spleta oziroma v obliki hibridne javne razprave.
Premierna predstavitev publikacije o krožnem gospodarstvu, ki je potekala preko spleta oziroma v obliki hibridne javne razprave.
Premierna predstavitev publikacije o krožnem gospodarstvu, ki je potekala preko spleta oziroma v obliki hibridne javne razprave.
Predstavništvo Evropske komisije v Sloveniji ter Circular Change, sta v torek, 6. julija 2021, izvedla premierno spletno predstavitev publikacije CIRCULAR INSIDER, v kateri se predstavlja več kot 40 akterjev krožnega gospodarstva, ponuja pa tudi prilogo CIRCLUAR INSIDER EU o vsebinah evropskega zelenega dogovora.
Na predstavitvi in javni razpravi je sodelovalo pet govorcev in moderatorka, ki so bili prisotni v živo:
In dve aktivni poslušalk, ki sta se razpravo vklopili preko oddaljene povezave:
Gledalci so dogodek spremljali preko aplikacije Zoom.
Potrebujete pomoč pri organizaciji dogodkov?
Z veseljem vam pomagamo!
Špela Bovha
spela.bovha@mamarketing.si
031 703 580
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.