Svoj e-poštni nabiralnik osvežujejo med gledanjem televizije, v postelji, med službenimi sestanki, obroki in vožnjo ter celo v kopalnici.
Svoj e-poštni nabiralnik osvežujejo med gledanjem televizije, v postelji, med službenimi sestanki, obroki in vožnjo ter celo v kopalnici.
Potrošniki v Adobovi raziskavi o uporabi e-pošte, ki je julija letos zajela 1002 odrasla Američana, navajajo, da približno pet ur na dan preverjajo službeno (več kot tri ure dnevno) in zasebno e-pošto (več kot dve uri dnevno). Svoj e-poštni nabiralnik osvežujejo med gledanjem televizije, v postelji, med službenimi sestanki, obroki in vožnjo ter celo v kopalnici.
Raziskava povsem jasno kaže, da smo e-pošto integrirali v skoraj vsak del svojega dneva, navaja Adobe. Čas, ki ga namenjamo e-pošti, je sicer od leta 2016 upadel, a pogostost uporabe ostaja precej visoka. Ugotovitve raziskave dokazujejo, da je e-pošta v vsakdanjem življenju potrošnikov še vedno pomembna, zato za oglaševalce še vedno predstavlja pomembno priložnost, da z e-poštnim marketingom učinkovito in na primeren način nagovorijo svoje ciljno občinstvo. Ob tem je seveda treba potrošniku ponuditi zanj pomembne in uporabne informacije.
E-pošto naslovniki pogosteje odpirajo v službenih (80 %) kot zasebnih e-poštnih nabiralnikih (57 %), kaže raziskava. Anketiranci so navedli, da ponudbe v primerjavi z neposredno pošto, družabnimi mediji in drugimi marketinškimi kanali najraje dobivajo prek e-pošte (služba 56 %, zasebno 60 %). Kljub temu pa potrošniki pravijo, da je le četrtina e-poštnih ponudb, ki jih pošljejo blagovne znamke, zanimiva in vredna odpiranja.
Prepogosto pošiljanje e-poštnih sporočil s strani blagovnih znamk je najpogostejša nadloga, ki jo navajajo v raziskavi Adoba sodelujoči. Sledijo nepravilni marketinški podatki o naslovniku, ponudbe za že kupljen izdelek ter slabo napisana in dolgovezna sporočila.
Za potrošnike je pri e-poštnem marketingu pomembna personalizacija – še zlasti pri zasebni korespondenci. Skoraj polovica milenijcev (46 %) si pri komunikaciji z blagovnimi znamkami želi personalizacijo, s 43 odstotki sledi generacija X in s 30 odstotki generacija baby boom. Kar se tiče službene e-pošte, si personalizacijo želi 37 odstotkov milenijcev, 26 odstotkov generacije X in 23 odstotkov generacije baby boom.
Potrošnike najbolj jezijo e-poštna priporočila, ki se ne ujemajo z njihovimi zanimanji (službena e-pošta 33 %, zasebna 31 %). Pravilna in uporabna personalizacija v e-poštnem marketingu je nujnost. Pravilno zapišite imena naslovnikov. Zagotovite ponudbe za izdelke, za katere so izrazili zanimanje. Pozabite na množična e-sporočila, poslana na celotno bazo naslovnikov. Upoštevajte njihov spol, lokacijo, starost in vse drugo, kar veste o njih.
E-pošto naslovniki pogosteje odpirajo v službenih (80 %) kot zasebnih e-poštnih nabiralnikih (57 %).
Raziskava kaže, da anketiranci v vseh starostnih skupinah redno preverjajo službeno e-pošto tudi izven pisarne, čeprav se milenijci temu trendu upirajo. Skoraj polovica (48 %) vprašanih pravi, da službenega e-nabiralnika ne preveri, dokler ne začne z delom. Izmed ostalih pa jih 13 odstotkov službeno e-pošto preveri, ko še ležijo v postelji, 15 odstotkov med vožnjo na delo, 25 odstotkov pa med zajtrkom. Kar se tiče zasebne e-pošte, pa jo 25 odstotkov potrošnikov preveri še v postelji, 42 odstotkov jo pregleda, ko se pripravljajo na odhod od doma ali ko zajtrkujejo, 16 odstotkov na poti do službe, 17 odstotkov pa, ko pridejo na svoje delovno mesto.
Študija še ugotavlja, da generacija baby boom na dopustu bolj verjetno (več kot polovica vprašanih) ne preverja s službo povezane e-pošte, medtem ko zasebno spremlja pogosto. Po drugi strani pa četrtina milenijcev in generacije Z službeno e-pošto med dopustom preveri nekajkrat dnevno, zasebno e-pošto pa tretjina.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.