
Pri pripravi e-sporočila bo lahko istočasno sodelovalo več uporabnikov, vse spremembe soavtorjev pa bodo pregledno označene
Pri pripravi e-sporočila bo lahko istočasno sodelovalo več uporabnikov, vse spremembe soavtorjev pa bodo pregledno označene
Od torka, 21. aprila 2015 bo v vseh na novo odprtih računih spletne aplikacije za e-poštni marketing in avtomatizacijo ActiveCampaign na voljo nov urejevalnik, ki bo še olajšal pripravo privlačnih e-sporočil. V obstoječih uporabniških računih bodo novost uvajali postopoma, in sicer naj bi bil prehod zaključen v enem tednu.
Pravo uporabniško izkušnjo “drag & drop”, s katero boste zelo preprosto v e-sporočilo dodajali nove vsebine ter dinamično spreminjali velikost in postavitev elementov.
V obstoječih uporabniških računih bodo novost uvajali postopoma, in sicer naj bi bil prehod zaključen v enem tednu.
Sodelovanje v realnem času. Pri pripravi e-sporočila bo lahko istočasno sodelovalo več uporabnikov, vse spremembe soavtorjev pa bodo pregledno označene. Hkrati bo odlično poskrbljeno za samodejno shranjevanje vmesnih različic, s čimer se boste lahko kadarkoli vrnili na stanje pred spremembo (-ami), ki vam ne bo všeč.
Samodejna optimizacija za mobilne naprave. ActiveCampaign bo z več sto samodejnimi mobilnimi optimizacijami e-sporočila pripravil za odličen prikaz tako na namiznih kot na mobilnih napravah.
Prenovljen urejevalnik HTML za napredne uporabnike. Naprednim uporabnikom, ki želijo sami urejati kodo e-sporočila, bo na voljo nov urejevalnik kode s predogledom sprememb v živo in podporo sočasnemu delu več uporabnikov.
….
Bi želeli preizkusiti ActiveCampaign? Brezplačen preizkusni račun lahko odprete tukaj.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.