
V povprečju tisti potrošniki, ki niso zvesti eni blagovni znamki, primerjajo tri znamke, preden sprejmejo nakupno odločitev.
V povprečju tisti potrošniki, ki niso zvesti eni blagovni znamki, primerjajo tri znamke, preden sprejmejo nakupno odločitev.
V času deljene zvestobe potrošnikov in skoraj neskončne izbire je menjavanje različnih blagovnih znamk glavni problem, s katerim se soočajo trgovci. Skoraj tretjino spletnih nakupov kupci opravijo, ne da bi imeli ob tem v mislih točno določeno blagovno znamko, kaže raziskava eBay Advertisinga. Zaradi primerjave cen, vse večjega zanašanja potrošnikov na kritike in priporočila drugih uporabnikov ter preprostega dostopa do ocen izdelkov je ohranjanje zvestobe potrošnikov eni sami blagovni znamki za oglaševalce težak zalogaj.
Polarizacija zvestobe postaja ključni trend, saj je trg nasičen, potrošniki pa vse bolj obremenjeni z izbiro, so izsledki raziskave podjetja Future Foundation. 50 odstotkov v raziskavi sodelujočih potrošnikov je dejalo, da so danes manj zvesti blagovnim znamkam kot v preteklosti, več kot 70 odstotkov pa jih za najboljšo ponudbo brska in pregleduje različne spletne trgovine. eBayeve ugotovitve kažejo, da večina potrošnikov pred nakupom preverja ponudbo različnih blagovnih znamk, le 37 odstotkov spletnih obiskov, ki vodijo do nakupa, se osredotoča le na določeno blagovno znamko.
V povprečju tisti potrošniki, ki niso zvesti eni blagovni znamki, primerjajo tri znamke, preden sprejmejo nakupno odločitev. Zato je pomembno, da je blagovna znamka prisotna ves čas, ko potrošnik brska za najugodnejšo ponudbo. Le tako se lahko zasidra v zavedanju potrošnikov in zmaga v boju s tekmeci.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.