
Kar 70 odstotkov v raziskavo vključenih ljudi si raje kot prek reklamnih sporočil, poslanih s klasično pošto, ali sporočil SMS želi z blagovnimi znamkami komunicirati prek e-pošte.
Kar 70 odstotkov v raziskavo vključenih ljudi si raje kot prek reklamnih sporočil, poslanih s klasično pošto, ali sporočil SMS želi z blagovnimi znamkami komunicirati prek e-pošte.
Večina potrošnikov daje v primerjavi z drugimi oblikami komunikacije s podjetji in njihovimi blagovnimi znamkami prednost e-poštnemu marketingu. Večina se jih naprejemanje e-poštnih sporočil prijavi v želji po prejemanju akcijskih ponudb, kaže raziskava 2014 Consumer Views of Email Marketing. Kar 70 odstotkov v raziskavo vključenih ljudi si raje kot prek reklamnih sporočil, poslanih s klasično pošto, ali sporočil SMS želi z blagovnimi znamkami komunicirati prek e-pošte.
Več kot 80 odstotkov vprašanih je dejalo, da so popusti glavni razlog za njihovo naročilo na prejemanje novic. Popusti pritegnejo zlasti mlajše potrošnike, stare med 18 in 45 let, starejši populaciji (46–75 let) pa je všeč brezplačna dostava kupljenega blaga. Skoraj 45 odstotkov vprašanih je pripravljenih odložiti svoj nakup za nekaj časa, dokler ne prejmejo sprejemljivega popusta.
Več kot 80 odstotkov vprašanih je dejalo, da so popusti glavni razlog za njihovo naročilo na prejemanje novic.
Kljub hitri rasti storitev za takojšnje sporočanje in aplikacij za pogovor ostaja e-pošta močan in učinkovit komunikacijski kanal. Pri tem pa je pomembno, da so e-poštna sporočila prikazana pravilno. 87 odstotkov potrošnikov namreč pravi, da bi izbrisali e-sporočilo ali se odjavili od prejemanja le-teh, če bi bile s prikazovanjem težave.
Poleg tega je pomembno tudi, da podjetje svoje e-poštne kampanje segmentira glede na zanimanja naslovnikov in na njihovo nakupno zgodovino ter ne pošilja vseh sporočil vsem svojim stikom. E-poštna segmentacija zagotavlja povečanje odziva potrošnikov ter doseganje boljšega odnosa z njimi. To pa se odraža tudi v večji prodaji.
—-
ActiveCampaign je sodobna spletna aplikacija za e-poštni marketing in avtomatizacijo, ki omogoča izredno preprosto načrtovanje, izvajanje in sledenje e-poštnim kampanjam. Več informacij vam je na voljo na spletni strani email.mamarketing.si.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.