
Uspešno smo izvedli še en dogodek.
Uspešno smo izvedli še en dogodek.
Za Primorski tehnološki park smo idejno zasnovali, organizirali in režirali zaključno prireditev POPRI 2019, ki je potekala v Slovenskem narodnem gledališču Nova Gorica. Prireditev je bila namenjena mladim, saj je POPRI vseslovensko tekmovanje za najboljšo podjetniško idejo med mladimi. Osnovni namen projekta je prispevati k dvigu sposobnosti mladih za uresničevanje njihovih podjetniških zamisli.
Ker je bil dogodek namenjen mladim in ker so na zaključni prireditvi sodelovale vse ekipe, ki so se prebile v finale, smo idejo in režijo zasnovali skladno s tem. Izbrali smo nastopajoče, ki so mladim blizu, na odru pa postavili preprosto, vendar učinkovito sceno, ki se je občinstvu vtisnila v spomin. Ob igri luči, videa, talne in umetne megle je prireditev povezoval Klemen Bunderla, obiskovalce pa so zabavali DJ Calixta, raper Zlatko in plesalci plesne šole Pro Dance Company Nova Gorica/Šempeter.
Več pa v videu s prireditve.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.