
Na družabnih omrežjih, kot so Facebook, LinkedIn in Instagram, je iz strategije promocije dogodkov treba iztržiti čim več.
Na družabnih omrežjih, kot so Facebook, LinkedIn in Instagram, je iz strategije promocije dogodkov treba iztržiti čim več.
Potencialni udeleženci vašega naslednjega dogodka so pravkar lahko na Facebooku, Instagramu ali Snapchatu. A če mislite, da lahko pridete do njih preprosto samo s pogostim objavljanjem zapisov o svojem dogodku, je vaša strategija na družabnih omrežjih napačna. Vsakič, ko kaj objavite, za izpostavitev v časovnicah oziroma virih svojih uporabnikov tekmujete z več tisoč drugimi dogodki ali vsebinami. Kako torej pripraviti svojo vsebino, da bodo uporabniki aktivno sodelovali ob njeni objavi na družabnih omrežjih? In še pomembneje, kako podati to vsebino, da dosežemo kar se da največjo ozaveščenost in navdušimo udeležence za svoj dogodek.
Zapomnite si, vsako družabno omrežje služi drugačnemu namenu in drugačni ciljni skupini, zato je pomembno, da vsako družabno omrežje uporabljate za svoj namen. Vedeti morate tudi, katero ciljno skupino nagovarjate. Če na primer objavite enako vsebino na Instagramu in LinkedInu, je verjetno, da niste zadeli prave ciljne skupine, vaša vsebina pa bo za določeno družabno omrežje pomanjkljiva. V nadaljevanju preberite nekaj nasvetov, kako doseči, da bo vaša ciljna skupina čim dlje razmišljala o vašem sporočilu, kako povečati doseg svojih vsebin in kako na dogodek privabiti več udeležencev, kot ste jih v preteklosti.
Vsako družabno omrežje služi drugačnemu namenu in drugačni ciljni skupini, zato je pomembno, da vsako družabno omrežje uporabljate za svoj namen.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.