
62 odstotkov nogometnih navdušencev svetovno prvenstvo spremlja prek televizije, četrtina od več kot 12.200 vprašanih pa prek interneta.
62 odstotkov nogometnih navdušencev svetovno prvenstvo spremlja prek televizije, četrtina od več kot 12.200 vprašanih pa prek interneta.
Svetovno prvenstvo v nogometu 2018 je v polnem teku. Različne raziskave kažejo, da gre za najbolj digitalno prvenstvo do zdaj, saj bo ustvarjenih več kot 8 milijard interakcij z všečki, s komentiranjem ali z deljenjem vsebine na družabnih omrežjih. Pri digitalni zastopanosti zagotovo prednjači reprezentanca Portugalske, ki ima skupno na Facebooku, Instagramu in Twitterju več kot 360 milijonov sledilcev. Od tega največ doprinese nihče drug kot Cristiano Ronaldo, ki ima na teh treh omrežjih skupno 320 milijonov sledilcev. Po številu sledilcev mu sledita Brazilec Neymar s 192 milijoni in Argentinec Lionel Messi s 181 milijoni. Po raziskavi ECCO je na prvenstvo odpotovalo 736 nogometašev, ki imajo skupno več kot 2,5 milijarde sledilcev na družabnih omrežjih.
Vse več mladih nogometnih zvezdnikov je zamenjalo Facebook z Instagramom za interakcijo s svojimi oboževalci, saj z njimi delijo več kot le to, kar se dogaja v nogometnem svetu. S sledilci z objavljanjem posnetkov z uporabo funkcije Stories delijo svoje osebno življenje. Za najboljših 30 igralcev angleške lige Premier League predstavlja Instagram 53,2-odstotni delež sledilcev na Facebooku, Twitterju in Instagramu, medtem ko predstavlja Facebook le 26,4-odstotnega. Zanimivo je tudi dejstvo, da 41 odstotkov od 400 najboljših nogometašev Premier League sploh nima uradnega profila na Facebooku.
Vir: Pitchside
Če vzamemo pod drobnogled platformo Instagram in 10 igralcev letošnjega prvenstva z največ sledilci, pridemo do precej navdušujoče številke vseh sledilcev. Skupno ima namreč prva deseterica najbolj sledenih kar 471 milijonov sledilcev. Vrstni red pa gre takole:
1. Cristiano Ronaldo, Portugal – 128,461,841
2. Neymar, Brazil – 94,239,666
3. Lionel Messi, Argentina – 92,802,383
4. James Rodriguez, Colombia – 37,023,859
5. Luis Suarez, Uruguay – 27,812,864
6. Marcelo, Brazil – 25,971,366
7. Sergio Ramos, Spain – 24,132,768
8. Andres Iniesta, Spain – 23,334,347
9. Paul Pogba, France – 23,089,981
10. Toni Kroos, Germany – 17,559,098
Vir: AAP
62 odstotkov internetnih uporabnikov svetovno prvenstvo spremlja prek televizije, medtem ko četrtina od več kot 12.200 vprašanih spremlja prvenstvo prek interneta. Ta trend je najbolj izrazit v razvijajočih se državah, kot so Kitajska, kjer 47 odstotkov uporabnikov interneta prvenstvo spremlja prek spleta, Indija (45 %) in Savdska Arabija (44 %). Prehod s spremljanja prek televizije na internet pomaga pojasniti, zakaj so med letošnjim prvenstvom prodali za 179 milijonov dolarjev manj oglasnega prostora in sponzorskih pogodb kot za svetovno prvenstvo leta 2014.
Vir: Ipsos
Skupno ima namreč prva deseterica najbolj sledenih kar 471 milijonov sledilcev.
Takoj za spremljanjem prvenstva prek televizije pa so družabna omrežja. Več kot polovica oboževalcev (51 %) uporablja med gledanjem televizijskega prenosa tudi družabne platforme. Polovica gledalcev si med prenosom dopisuje ali se pogovarja s prijatelji, kaže raziskava GlobalWebIndex, pri kateri je sodelovalo več kot 34.000 ljudi, ki spremljajo svetovno prvenstvo.
Vir: GlobalWebIndex
1. 62 odstotkov ljudi, ki spremljajo prvenstvo, se zaveda pomena varovanja osebnih podatkov.
Zasebnost podatkov je vedno bolj pomembna, zato je za oglaševalce velikega pomena, da ne zlorabijo osebnih podatkov. Ko gre za ciljanje navijačev svetovnega prvenstva, je to še toliko bolj pomembno. Treba je ciljati pravo občinstvo in se izogniti zlorabi osebnih podatkov.
2. 65 odstotkov ljudi sledi blagovnim znamkam.
Ker več kot polovica ljudi, ki spremljajo svetovno prvenstvo, sledi svojim najljubšim blagovnim znamkam na družabnih omrežjih, je jasno, da je ključ do uspeha dosledna in na potrošnika osredotočena spletna strategija.
Kako to doseči?
3. 41 odstotkov ljudi si je športne prenose ali pomembne trenutke s tekem ogledalo na mobilnem telefonu.
Privrženci svetovnega prvenstva so zelo aktivni na mobilnih telefonih, kar pomeni, da morajo biti blagovne znamke mobilnim telefonom prijazne. Če ciljate to občinstvo, se prepričajte, da so vaši oglasi oziroma kampanje optimizirane za mobilne telefone.
4. 51 odstotkov ljudi med gledanjem televizije uporablja družabna omrežja.
Spremljanje več medijev hkrati postaja vse bolj običajno. To daje oglaševalcem priložnost, da izkoristijo ta čas, ko so ljudje na več napravah hkrati. Vaša strategija za družabna omrežja lahko združuje televizijsko oddajo s kampanjo, povezano s tekmo in TV-vsebino, za katero veste, da zanima vaše ciljno občinstvo.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.