
eMarketer vsako četrtletje objavi nove informacije, povezane z uveljavljajočimi se trendi, in podatke, povezane s področjem digitalnega videa. Ključne stvari tega četrtletja so:
eMarketer vsako četrtletje objavi nove informacije, povezane z uveljavljajočimi se trendi, in podatke, povezane s področjem digitalnega videa. Ključne stvari tega četrtletja so:
Oglaševalski proračun za digitalni video naj bi v ZDA zrasel za 12 odstotkov v letošnjem letu in 9 odstotkov v letu 2018, kaže raziskava podjetja J. P. Morgan. Video je edina podkategorija prikaznih oglasov, za katerega oglaševalski proračun raste, medtem ko se proračun za obogatene oglase, oglasne pasice in sponzorstva krči. Video proračuni rastejo hitreje kot proračuni za iskanje. Le mobilni oglasi rastejo hitreje kot video.
eMarketer ocenjuje, da se bo število gledalcev digitalnega videa v ZDA povečalo z 221,8 milijona v letu 2017 na 239,2 milijona v letu 2021, stopnja penetracije med internetnimi uporabniki pa se bo povečala z 81,2 odstotka na 83,5 odstotka.
Facebook in Snapchat sta močno prisotna na področjih, kot so video v živo, spremljanje plačljivih programov in povezana televizija.
Facebook in Snapchat sta močno prisotna na področjih, kot so video v živo, spremljanje plačljivih programov in povezana televizija. Facebook nadaljuje z grajenjem svoje prisotnosti na področju videa v živo in se vse bolj premika tudi na druga povezana področja. Tudi Snapchat v sodelovanju s številnimi partnerji močno izvaja svojo strategijo, usmerjeno v video.
Število TV-serij je od leta 2009, ko jih je bilo 210, pomembno zraslo, in sicer na 455 v letu 2016, kar pomeni 116,7-odstotno rast, kaže študija družbe FX Networks. Študija še ugotavlja rast storitev za pretakanje videa kot pomembnega vira za TV-zabavo. Skupno število serij se je v letu 2016 povečalo za 8,1 odstotka, a le kategorija digitalnega videa je dosegla rast. Vsi ostali distribucijski kanali so zabeležili padec.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.