
Med najpomembnejše metrike za merjenje uspešnosti e-poštnih kampanj sodijo:
Med najpomembnejše metrike za merjenje uspešnosti e-poštnih kampanj sodijo:
gre za zelo koristno metriko, a številni tržniki jo prepogosto vidijo kot končni cilj. Stopnja odpiranja je pomembna, saj ima posledice na celotno marketinško kampanjo, a odprtje e-poštnega sporočila je samo prvi, čeprav pomemben korak. Samo odpiranje ne vpliva na to, kako uspešno je poslano e-sporočilo. Obstajajo številne druge metrike, ki merijo uspešnost kampanje bolje kot samo stopnja odpiranja, še posebej, če želite meriti donosnost naložbe, ustvarjeno prodajo ali druge končne vplive.
pisanje sporočil neodzivni bazi je brezplodno delo, ki se odraža v slabih marketinških rezultatih. Zato je stopnja odgovorov, torej koliko naslovnikov se odzove na poslano e-sporočilo, pomembna metrika. Kaže namreč na njihovo vključenost. Če je ta stopnja visoka, je to dober znak, saj kaže na to, da ustvarjate vsebino, ki jo vaše ciljno občinstvo želi brati.
Samo odpiranje ne vpliva na to, kako uspešno je poslano e-sporočilo.
zdaj, ko veste, da ljudje odpirajo in berejo vaša e-sporočila, je smiselno pogledati, ali klikajo na povezave v sporočilih. Učinkovita e-sporočila z visoko stopnjo konverzije niso napisana tako, da bralec takoj opravi nakup oziroma konverzijo, temveč da klikne na povezavo. Stopnja klikov je tako najboljša metrika za merjenje učinkovitosti vaših e-poštnih sporočil. To pa zato, ker odraža, kako dobro znate prepričati bralce, da kliknejo na povezavo. Nizka stopnja nakazuje probleme na različnih področjih – morda poziv k dejanju ni dovolj jasen, morda oglasno sporočilo ni dovolj prepričljivo, morda svojim naslovnikom niste poslali prave ponudbe in jih preprosto ne zanima. To zadnje je najbolj verjetno, če svojega seznama prejemnikov nimate pravilno segmentiranega. Segmentacija je namreč ključ za visoko stopnjo klikanja (kot tudi za vključenost), saj vam omogoča pošiljanje ponudb in vsebin samo tistim naslovnikom, ki so izkazali zanimanje zanje.
razlika med stopnjo konverzije in stopnjo klikov je lahko malenkost nejasna. Tehnično gledano, glede na to, da je cilj vašega e-poštnega sporočila, da bralci kliknejo na povezavo, je lahko stopnja klikov enaka stopnji konverzije za to e-sporočilo. V splošnem pa se skupna stopnja konverzije nanaša na odstotek bralcev, ki so odprli vaše sporočilo, kliknili na povezave in nadaljevali z dejanskim nakupom izdelka (oziroma izvedli katerokoli drugo konverzijo, ki ste jo nastavili). S spremljanjem konverzije od odprtja e-sporočila do nakupa je lažje spremljati donosnost naložbe e-poštnega marketinga, saj veste, kdo od bralcev je dejansko postal vaš kupec.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.