
Da in ne, ugotavljajo pri podjetju KISSmetric, kjer so pripravili priročen pregled različnih raziskav o prednostih in slabostih prisotnosti na Facebooku.
Da in ne, ugotavljajo pri podjetju KISSmetric, kjer so pripravili priročen pregled različnih raziskav o prednostih in slabostih prisotnosti na Facebooku.
Na Facebooku ste sami ali s pomočjo agencije postavili stran za svoje podjetje in blagovne znamke. Pridno objavljate fotografije, povezave in video posnetke, plačujete Facebookove oglase ter štejete sledilce. 100, 1000, 10.000 …
Pa ima vse skupaj sploh kak smisel?
Da in ne, ugotavljajo pri podjetju KISSmetric, kjer so pripravili priročen pregled različnih raziskav o prednostih in slabostih prisotnosti na Facebooku.
Samo en odstotek ljudi, ki so všečkali vašo stran na Facebooku, bo to tudi obiskalo in si jo ogledalo.
Najpomembnejše ugotovitve:
Ali je po vsem tem še modro vztrajati na Facebooku? Verjetno da, a le, če ne zapravljate za nesmiselne všečke, ki po mnenju avtorja niso nič drugega kot merilo nečimrnosti.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.