
Spletno trženje je nova oblika trženja in danes nujno potrebna za uspešno poslovanje.
Spletno trženje je nova oblika trženja in danes nujno potrebna za uspešno poslovanje.
Spletno oglaševanje je oblika trženja, ki za posredovanje promocijskih sporočil potrošnikom uporablja splet. Spletni oglasi so se najprej pojavljali kot statične slike na vrhu spletne strani, danes pa poznamo različne vrste spletnega oglaševanja. Med njimi so e-poštni marketing, iskalni marketing (SEM), oglaševanje na družabnih omrežjih, različne oblike prikaznega oglaševanja (vključno s spletnimi pasicami), ponovno trženje in ponovno ciljanje ter mobilno oglaševanje.
Prikazni oglasi so začetna oblika spletnega oglaševanja. Razvili so se iz prvotnih spletnih pasic. To so vizualni oglasi, ki se prikazujejo na spletnih straneh tretjih oseb (običajno na tistih, ki so na nek način povezane z vašo vsebino ali dejavnostjo). Običajno so cenovno zelo dostopni. Nekatera spletna mesta, kot je Google Display Network, omogočajo demografsko, geografsko, kontekstualno in/ali vedenjsko ciljanje, ki vam pomaga zadeti občinstvo, ki bi ga vaš izdelek ali storitev lahko zanimala.
Poznamo:
So, enako kot prikazni oglasi, lahko vse od preproste pasice ali slike do videoposnetka s samodejnim predvajanjem. Z oglaševanjem na družabnih omrežjih lahko popolnoma zadenete svoje ciljno občinstvo. Ciljanje na Facebooku vključuje na primer starost, regijo, zanimanja, izobrazbo in drugo. Svoje oglaševalske kampanje lahko pripravite sami ali pa v sodelovanju z marketinškimi agencijami. Platforme za oglaševanje so Facebook, Instagram, LinkedIn, Google, Twitter …
Poznamo:
Z več kot 3,5 milijarde vsakodnevnih iskalnih poizvedb v Googlu je plačano iskanje, kjer plačate Googlu ali kakemu drugemu iskalniku, da oglašujete svojo vsebino na straneh SERP (Search Engine Results Page) za ustrezne ključne besede, ena izmed najbolj priljubljenih in učinkovitih vrst spletnih oglasov. Je najbolj zanesljiva in tudi najpogostejša oblika spletnega plačanega oglaševanja ter temelji na ključnih besedah, s katerimi skušamo doseči, da se naša spletna stran pri iskanju po ključnih besedah v iskalniku pojavi višje. Vsi oglasi, ki se pojavljajo na Googlu, Bingu in drugih iskalnikih, so besedilni in so našteti na vrhu ali na straneh SERP.
Spletno oglaševanje ali spletno trženje je oglaševanje izdelkov in storitev prek spleta.
Plačljivi oglasi so lahko plačani na klik (PPC) ali na tisoč prikazov (CPM)
SEM lahko uporabljate tudi v neplačani obliki, tako da optimizirate svojo spletno stran glede na ključne besede (SEO). Iskalniki pokažejo neplačane rezultate glede na pomembnost/ustreznost, zato je smiselno optimizirati spletno stran za iskalnike (SEO), kar pomeni, da boste lahko dobili več zadetkov brezplačno.
Najboljša platforma za SEM je Google AdWords, ki vam omogoča ustvarjanje visoko ciljanih oglaševalskih akcij. Druga platforma, ki sicer ni tako konkurenčna kot AdWords, a je tudi odlična za SEM, je Bing.
Ciljanje je učinkovit način trženja ljudem, ki že poznajo vaš izdelek ali storitev. Ko ljudje obiščejo vašo spletno stran, jim namestite piškotek (cookie) in medtem, ko so na spletu, se jim bodo vedno znova prikazovali oglasi za vaš izdelek ali storitev. Če je prav zastavljena, je ta oblika oglaševanja učinkovitejša od PPC-ja (plačilo na klik). Povečuje konverzijo, saj opominja le tiste, ki že vedo, kdo ste.
Čeprav so oglasi na YouTubu najbolj priljubljeni in poznani video oglasi, obstaja več vrst video oglaševanja. Lahko pripravite izobraževalne/informativne oglase ali pa objavite videe z navodili (t. i. How-to video). Najbolje je zaigrati na čustveno plat vaših gledalcev z ustvarjanjem vizualne zgodbe. Primerna je za znamčenje (branding), še posebej, če imate izdelek ali storitev, ki ju je najbolje prikazati vizualno. Karkoli izberete, video oglasi so priljubljeni, ker se izognejo očitnemu oglaševanju, hkrati pa pritegnejo omejeno pozornost mnogih gledalcev YouTuba. Videe lahko objavljate v različnih kanalih, kot so YouTube/Google, Facebook in Twitter.
Je v primerjavi s prikaznimi oglasi cenejša, hitrejša in učinkovitejša oblika oglaševanja. Je odličen način za gradnjo zvestobe kupcev in povečanje prodaje. Če želite biti pri e-poštnem marketingu uspešni, morate najprej sestaviti seznam e-poštnih naslovov. To lahko storite z različnimi nagradnimi igrami ali kvizi ali pa enostavno objavite prijavnico za prejemanje e-novic na svoji spletni strani. Nato lahko začnete s pošiljanjem e-poštnih oglaševalskih akcij, ki so osredotočene na promocije, popuste ali vsebino, ki ste jo objavili na svojem blogu. Sporočila naj bodo kratka in jedrnata. Preudarno sporočilo vam lahko olajša doseganje vašega namena in povečanje števila konverzij.
Spletno oglaševanje ali spletno trženje je oglaševanje izdelkov in storitev prek spleta. Spremljanje razvoja novih trendov je izredno zahtevna naloga in eden od ključnih dejavnikov uspešnih spletnih kampanj.
Ključne prednosti spletnega oglaševanja so njegova nizka cena (ceneje kot na primer oglaševanje v tisku, na televiziji ali radiu), natančno ciljanje želenih skupin in enostavno merljiva donosnost naložbe. Oglaševalec lahko dnevno spremlja vse ustrezne statistične podatke o obiskovalcih na svoji spletni strani in o kupcih določenega izdelka ali storitve. V vsakem trenutku je znano, ali se določena naložba izplača, pravočasno pa je mogoče prekiniti tiste kampanje, ki ne dosegajo zadovoljivih donosov.
https://en.wikipedia.org/wiki/Online_advertising
https://www.adskills.com/7-types-of-online-advertising/
Effective social media management requires strategy, planning, and responsiveness. Discover the 5 key elements for your brand’s success.
MA Marketing proudly partnered in delivering the first-ever Lp(a) Global Summit 2025 in Brussels, a landmark event driving change in cardiovascular health policy across Europe.
Organising FH Europe Foundation’s 2024 Annual Network Meeting in Vienna
MA Marketing supported the organisation and delivery of the “Closing the Innovation Gap” conference in Ljubljana, helping connect EU and Slovenian experts to discuss innovation, competitiveness, and financial support.
We organized the annual meeting for the FH Europe Foundation in Amsterdam.