
Kar 70 odstotkov v raziskavo vključenih ljudi si raje kot prek reklamnih sporočil, poslanih s klasično pošto, ali sporočil SMS želi z blagovnimi znamkami komunicirati prek e-pošte.
Kar 70 odstotkov v raziskavo vključenih ljudi si raje kot prek reklamnih sporočil, poslanih s klasično pošto, ali sporočil SMS želi z blagovnimi znamkami komunicirati prek e-pošte.
Večina potrošnikov daje v primerjavi z drugimi oblikami komunikacije s podjetji in njihovimi blagovnimi znamkami prednost e-poštnemu marketingu. Večina se jih naprejemanje e-poštnih sporočil prijavi v želji po prejemanju akcijskih ponudb, kaže raziskava 2014 Consumer Views of Email Marketing. Kar 70 odstotkov v raziskavo vključenih ljudi si raje kot prek reklamnih sporočil, poslanih s klasično pošto, ali sporočil SMS želi z blagovnimi znamkami komunicirati prek e-pošte.
Več kot 80 odstotkov vprašanih je dejalo, da so popusti glavni razlog za njihovo naročilo na prejemanje novic. Popusti pritegnejo zlasti mlajše potrošnike, stare med 18 in 45 let, starejši populaciji (46–75 let) pa je všeč brezplačna dostava kupljenega blaga. Skoraj 45 odstotkov vprašanih je pripravljenih odložiti svoj nakup za nekaj časa, dokler ne prejmejo sprejemljivega popusta.
Več kot 80 odstotkov vprašanih je dejalo, da so popusti glavni razlog za njihovo naročilo na prejemanje novic.
Kljub hitri rasti storitev za takojšnje sporočanje in aplikacij za pogovor ostaja e-pošta močan in učinkovit komunikacijski kanal. Pri tem pa je pomembno, da so e-poštna sporočila prikazana pravilno. 87 odstotkov potrošnikov namreč pravi, da bi izbrisali e-sporočilo ali se odjavili od prejemanja le-teh, če bi bile s prikazovanjem težave.
Poleg tega je pomembno tudi, da podjetje svoje e-poštne kampanje segmentira glede na zanimanja naslovnikov in na njihovo nakupno zgodovino ter ne pošilja vseh sporočil vsem svojim stikom. E-poštna segmentacija zagotavlja povečanje odziva potrošnikov ter doseganje boljšega odnosa z njimi. To pa se odraža tudi v večji prodaji.
—-
ActiveCampaign je sodobna spletna aplikacija za e-poštni marketing in avtomatizacijo, ki omogoča izredno preprosto načrtovanje, izvajanje in sledenje e-poštnim kampanjam. Več informacij vam je na voljo na spletni strani email.mamarketing.si.
Effective social media management requires strategy, planning, and responsiveness. Discover the 5 key elements for your brand’s success.
MA Marketing proudly partnered in delivering the first-ever Lp(a) Global Summit 2025 in Brussels, a landmark event driving change in cardiovascular health policy across Europe.
Organising FH Europe Foundation’s 2024 Annual Network Meeting in Vienna
MA Marketing supported the organisation and delivery of the “Closing the Innovation Gap” conference in Ljubljana, helping connect EU and Slovenian experts to discuss innovation, competitiveness, and financial support.
We organized the annual meeting for the FH Europe Foundation in Amsterdam.