
Leto 2018 se je zaključilo, čas je za pregled lanskega delovanja na področju digitalnega marketinga
Leto 2018 se je zaključilo, čas je za pregled lanskega delovanja na področju digitalnega marketinga
Preglejte Facebook, Instagram, LinkedIn, Google Analytics ali Matomo reports, saj vam bodo podatki s teh platform razkrili, kaj zares deluje oziroma privablja vaše sledilce/obiskovalce. Lahko so to slike, posnetki, blog zapisi ali preproste objave na družabnih omrežjih. Ni nujno, da bo tisto, kar je delovalo v letu 2018, delovalo tudi letos, zato si poglejmo štiri trende digitalnega marketinga, na katere bodite pozorni v letošnjem letu.
Tretjina od 3,5 milijarde vsakodnevnih iskanj na Googlu je glasovnih iskanj.
Zahvaljujoč Siri, Googlu, Alexi in drugim pametnim napravam, pogostost verbalne komunikacije z napravami raste in tudi v prihodnje je mogoče pričakovati vztrajno rast. Človekova najljubša interakcija je še vedno govor in naprave končno zaznavajo/razumejo, kaj želijo ljudje kupovati, iskati in odkrivati. Izvajanje glasovnega iskanja se razlikuje od tipkanja poizvedbe zlasti v prikazovanju rezultatov iskanja. Ko vtipkate v Googlov iskalnik, kar iščete, boste dobili na stotine rezultatov, če pa vprašate Siri ali Alexo, se vam bo pokazalo le nekaj rezultatov, večinoma pa le en. Kaj to pomeni? To pomeni, da bo priprava na glasovno iskanje zahtevala drugačen pristop. Predvsem pisanje metaopisov strani bo treba optimizirati za govor, tako da bodo ti bolj pogovorni in ne pripravljeni na način, ki se uporablja pri iskanju na podlagi besedila, kjer gre pogosto le za skupek ključnih besed.
Vsebina je v digitalnem marketingu še vedno ključna. Njena kakovost bo vedno pomembna, a vse večji vpliv ima poznavanje ciljnih skupin, kdo so in kaj jih zanima. Za učinkovito trženje sta pomembna poglobljeno poznavanje in razumevanje svoje ciljne skupine. Splošna vsebina je bila, je in bo vedno pomembna, a le s posameznim panogam in ciljnim skupinam prilagojeno vsebino je mogoče doseči odlične rezultate.
Gradnja močnega glasu na lokalni ravni je pomemben korak pri doseganju zastavljenih ciljev.
Po podatkih Statista je v letu 2018 kar 2,01 milijarde lastnikov mobilnih telefonov uporabljalo najbolj priljubljene pogovorne/klepetalne aplikacije za vzpostavitev komunikacije. Ta številka naj bi do začetka leta 2021 narasla na 2,48 milijarde. Avgusta lani je bila najbolj prenesena aplikacija za naprave WhatsApp Messenger. Ima 1,5 milijarde registriranih uporabnikov in kar 450 milijonov dnevnih uporabnikov tako na sistemu iOS kot Androidu. Sledi ji Facebookova aplikacija Facebook Messenger, ki ima 1,3 milijarde registriranih uporabnikov, dnevno pa jo uporablja 300 milijonov ljudi. Podjetje AppAnnie v svojem poročilu napoveduje, da se bo število aplikacij in klepetalnikov, ki bodo nudili možnost oglaševanja neposredno prek njih, povečalo za do 60 %, saj oglaševalci tovrstnim oglasom namenjajo ogromno denarja. Letos je torej leto za preizkušanje ciljanja ogromne množice ljudi prek oglasov v aplikacijah in klepetalnikih.
Video vsebine so sedanjost in prihodnost digitalnega marketinga. Video je bil najbolj interaktiven marketinški medij v letu 2018 in tako bo tudi letos. To je povsem razumljivo, saj je povprečen čas pozornosti, ki jo dobiš od enega sledilca/obiskovalca, zelo kratek in večina ljudi raje gleda video kot pa bere objavo ali blog zapis. Video je lani predstavljal 65 % vseh prikazanih oglasov na Instagramu in Facebooku, letos pa se pričakuje še dodatno rast. Prav tako bo video v letošnjem letu predstavljal 85 % vsega prometa na internetu. Če dodate video v e-poštno sporočilo, se CTR poveča za 200–300 %, če ga vdelate na svojo spletno ali pristajalno stran, pa se konverzijska stopnja poveča za 80 %, so prepričani pri Hubspotu. Če videa še niste vključili v svojo marketinško strategijo, je torej skrajni čas, da to naredite.
https://www.chiefmarketer.com/top-2019-digital-marketing-trends-and-predictions/
https://digitalmarketinginstitute.com/blog/8-digital-marketing-trends-to-watch-out-for-in-2019
Effective social media management requires strategy, planning, and responsiveness. Discover the 5 key elements for your brand’s success.
MA Marketing proudly partnered in delivering the first-ever Lp(a) Global Summit 2025 in Brussels, a landmark event driving change in cardiovascular health policy across Europe.
Organising FH Europe Foundation’s 2024 Annual Network Meeting in Vienna
MA Marketing supported the organisation and delivery of the “Closing the Innovation Gap” conference in Ljubljana, helping connect EU and Slovenian experts to discuss innovation, competitiveness, and financial support.
We organized the annual meeting for the FH Europe Foundation in Amsterdam.