
V zadnjem desetletju so se pogoji za delo komunikacijskih strokovnjakov bistveno spremenili.
V zadnjem desetletju so se pogoji za delo komunikacijskih strokovnjakov bistveno spremenili.
V zadnjem desetletju so se pogoji za delo komunikacijskih strokovnjakov bistveno spremenili. Z raziskavo European Communication Monitor 2016 sta združenji European Public Relations Education and Research Association (EUPRERA) in European Association of Communication Directors (EACD) skušali ugotoviti, kako komunikatorji dohajajo razvoj, ki vpliva na njihovo področje delovanja, ter nove izzive, s katerimi se soočajo.
Večina vprašanih komunikacijskih strokovnjakov kaže veliko zanimanje za razvoj, ki ga povzroča digitalizacija, a le manjše število komunikacijskih oddelkov je že vpeljalo strategije in orodja, s katerimi bodo kos digitalni evoluciji. To je še posebej opazno na področju velikih podatkov. Številni komunikatorji se zavedajo pomena velikih podatkov pri komunikacijskem upravljanju, presenetljivo pa jih le manjše število uporablja analitiko velikih podatkov, je izsledke raziskave komentiral dr. Herbert Heitmann, predsednik združenja EACD.
Večina vprašanih komunikacijskih strokovnjakov kaže veliko zanimanje za razvoj, ki ga povzroča digitalizacija.
Tudi algoritmi iskalnikov in platforme družabnih omrežij imajo ogromen vpliv na to, kako sporočilo doseže svoje ciljno občinstvo – s tem se strinja večina vprašanih. A le tretjina v raziskavo zajetih strokovnjakov navaja, da so že sprejeli tovrstne komunikacijske aktivnosti. V Sloveniji se pomembnosti algoritmov spletnih storitev, kot so iskalniki in platforme družabnih omrežij, zaveda 68,3 odstotka vprašanih, izvaja pa jih le 18,2 odstotka. Več …
Effective social media management requires strategy, planning, and responsiveness. Discover the 5 key elements for your brand’s success.
MA Marketing proudly partnered in delivering the first-ever Lp(a) Global Summit 2025 in Brussels, a landmark event driving change in cardiovascular health policy across Europe.
Organising FH Europe Foundation’s 2024 Annual Network Meeting in Vienna
MA Marketing supported the organisation and delivery of the “Closing the Innovation Gap” conference in Ljubljana, helping connect EU and Slovenian experts to discuss innovation, competitiveness, and financial support.
We organized the annual meeting for the FH Europe Foundation in Amsterdam.