
E-poštni marketing je uspešno komunikacijsko orodje za dvig zavedanja o blagovni znamki in za doseganje večje vpletenosti strank.
E-poštni marketing je uspešno komunikacijsko orodje za dvig zavedanja o blagovni znamki in za doseganje večje vpletenosti strank.
Na svetu je več kot štiri milijarde e-poštnih računov, zato so podjetja pri doseganju potrošnikov prek e-pošte veliko bolj uspešna kot prek družabnih medijev. 90 odstotkov e-poštnih sporočil doseže pravi nabiralnik potrošnika, medtem ko le dva odstotka sledilcev na Facebooku vidi objavo podjetja v svojem viru novic. Zato teza, da je e-poštni marketing mrtev, nikakor ne drži.
Skoraj sedem od 10 podjetij, zajetih v Manifestovo raziskavo, ki je preučevala navade digitalnih oglaševalcev, povezanih z e-poštnim marketingom, se še vedno zanaša na to marketinško orodje. Podjetja, ki vlagajo v e-poštni marketing, ga najpogosteje uporabljajo za sporočanje novosti glede izdelkov in samega podjetja (69 %), za promocijska e-sporočila (69 %), e-novice (68 %) in vabila na dogodke (65 %). Običajno oglaševalci svoja komercialna sporočila pošiljajo bodisi tedensko (41 %) bodisi dnevno (32 %).
Večja podjetja običajno pošiljajo več e-sporočil, kar je najverjetneje posledica njihove večje baze naslovnikov. 37 odstotkov oglaševalcev v podjetjih z več kot 500 zaposlenimi e-poštna sporočila pošilja dnevno, kaže Manifestova raziskava, v podjetjih z med 101 in 500 zaposlenimi to počne 21 odstotkov vprašanih. Pogostost pošiljanja e-marketinških sporočil je seveda odvisna tudi od panoge, v kateri podjetje deluje.
Najpogostejši prvotni cilj za ukvarjanje z e-poštnim marketingom in vlaganjem vanj je bil med vprašanimi podjetji rast in ohranjanje baze strank (29 %), sledi povečanje vključenosti strank (22 %). Tudi tu se je pokazala razlika med velikostjo podjetij: podjetja z več kot 500 zaposlenimi uporabljajo e-poštni marketing bolj verjetno za povečanje vključenosti (25 %), manjša podjetja pa za rast in ohranitev baze strank (34 %) ali za grajenje zavedanja o blagovni znamki (17 %).
E-poštni marketing ostaja izjemno pomemben komunikacijski kanal, ki prinaša visoko donosnost naložbe.
Ker se morajo naslovniki prijaviti in dati svoje privoljenje za prejemanje e-sporočil, sta njihova vključenost in sodelovanje večja kot na primer pri družabnih medijih. Zato jih je tudi enostavneje spremeniti v kupce. Družabna omrežja, kot so Facebook, YouTube, Twitter in druge platforme, so spremenila način komunikacije na spletu in jih je v marketinških strategijah vsekakor nujno upoštevati, a e-poštni marketing ostaja izjemno pomemben komunikacijski kanal, ki prinaša visoko donosnost naložbe.
Vrste e-poštnih sporočil, ki jih podjetja pošiljajo, se razlikujejo glede na želje in potrebe strank, ki jih lahko podjetja ugotavljajo z razvojem person kupcev oziroma s predstavljanjem baze popolnih strank. Če podjetje dobro pozna svoje občinstvo in mu je sposobno pošiljati bolj ciljana e-sporočila, bo doseglo večjo vključenost strank in posledično večje prihodke.
E-poštni marketing je uspešno komunikacijsko orodje, ki širi zavedanje o blagovni znamki in ohranja potrošnike vpletene v delovanje podjetja oziroma organizacije. Njegova uporaba ne upada preprosto zato, ker deluje!
http://www.odwyerpr.com/story/public/10816/2018-06-13/email-marketing-remains-popular.html
https://themanifest.com/digital-marketing/state-email-marketing-2018
https://www.thebalancesmb.com/does-email-marketing-work-4043443
Effective social media management requires strategy, planning, and responsiveness. Discover the 5 key elements for your brand’s success.
MA Marketing proudly partnered in delivering the first-ever Lp(a) Global Summit 2025 in Brussels, a landmark event driving change in cardiovascular health policy across Europe.
Organising FH Europe Foundation’s 2024 Annual Network Meeting in Vienna
MA Marketing supported the organisation and delivery of the “Closing the Innovation Gap” conference in Ljubljana, helping connect EU and Slovenian experts to discuss innovation, competitiveness, and financial support.
We organized the annual meeting for the FH Europe Foundation in Amsterdam.