
E-poštni marketing ostaja najboljši digitalni marketinški kanal, kar se tiče donosnosti naložbe, kaže poročilo Response Rate Report združenja Data & Marketing Association (DMA).
E-poštni marketing ostaja najboljši digitalni marketinški kanal, kar se tiče donosnosti naložbe, kaže poročilo Response Rate Report združenja Data & Marketing Association (DMA).
E-poštni marketing ostaja najboljši digitalni marketinški kanal, kar se tiče donosnosti naložbe, kaže poročilo Response Rate Report združenja Data & Marketing Association (DMA). Glede na letno primerjalno poročilo je to orodje najboljši ustvarjalec dobička, saj je njegov strošek CPA (cost-per-acquisition) z 10,32 USD najnižji od vseh v poročilu ocenjenih vrst medijev. Polovica tržnikov, ki so bili zajeti v DMA-jevo analizo, načrtuje v prihodnjem letu povečati uporabo e-pošte v marketinške namene.
Nasprotno pa imajo spletni prikazni oglasi najnižjo donosnost naložbe. Kljub temu jih bo v letošnjem letu uporabilo 16 odstotkov več tržnikov kot lani. Največjo letno rast uporabe so zabeležili družabni mediji, in sicer s 47 odstotkov v letu 2016 na 69 odstotkov v letošnjem letu. Rast uporabe je zabeležilo tudi plačano iskanje (s 37 % na 55 %). Uporaba virtualne resničnosti v marketinških kampanjah zaenkrat še precej zaostaja, saj jo trenutno uporablja le 7 odstotkov tržnikov.
Uporaba virtualne resničnosti v marketinških kampanjah zaenkrat še precej zaostaja, saj jo trenutno uporablja le 7 odstotkov tržnikov. .
Poročilo poudarja velik pomen optimizacije e-poštnih kampanj za mobilne naprave, saj je več kot 80 odstotkov vprašanih potrdilo, da je stopnja odpiranja e-pošte na mobilnih napravah enaka ali celo višja kot na namiznih računalnikih. Ta podatek potrjuje, kako pomembno je zagotoviti, da so e-poštna sporočila pravilno prikazana na vseh zaslonih, na katerih so prebrana, vključno z napravami interneta stvari.
Orodja e-poštnega marketinga morajo tesno sodelovati z drugimi marketinškimi kanali, da lahko potrošnikom zagotovijo najboljšo uporabniško izkušnjo. Personalizacija je pri tem ključna, saj vodi do večjega sodelovanja in vključenosti kupcev, višjih stopenj konverzije in ohranjanja strank. Več …
Effective social media management requires strategy, planning, and responsiveness. Discover the 5 key elements for your brand’s success.
MA Marketing proudly partnered in delivering the first-ever Lp(a) Global Summit 2025 in Brussels, a landmark event driving change in cardiovascular health policy across Europe.
Organising FH Europe Foundation’s 2024 Annual Network Meeting in Vienna
MA Marketing supported the organisation and delivery of the “Closing the Innovation Gap” conference in Ljubljana, helping connect EU and Slovenian experts to discuss innovation, competitiveness, and financial support.
We organized the annual meeting for the FH Europe Foundation in Amsterdam.