
Številne organizacije se nameravajo v letošnjem letu udeležiti različnih dogodkov, jih sponzorirati in/ali organizirati svoje dogodke.
Številne organizacije se nameravajo v letošnjem letu udeležiti različnih dogodkov, jih sponzorirati in/ali organizirati svoje dogodke.
Številne organizacije se nameravajo v letošnjem letu udeležiti različnih dogodkov, jih sponzorirati in/ali organizirati svoje dogodke. Dogodkom namenjajo znatna proračunska sredstva ter se osredotočajo na izkazovanje donosnosti naložbe.
Nedavna izhodišča in poročila o najnovejših trendih podjetja Bizzabo razkrivajo, da več organizacij pri krepitvi svojih trženjskih prizadevanj uporablja dogodke. Tako velika večina tržnikov (85 odstotkov) pravi, da je organizacija dogodkov bistven del njihovih trženjskih strategij.
Bizzabo, ki je v svoji raziskavi anketiral 1000 tržnikov, tako poroča, da 41 odstotkov vprašanih meni, da je trženje dogodkov izmed devetih kanalov najpomembnejši kanal za doseganje njihovih ciljev. Obenem navajajo dogodke za bolj učinkovite kot vsebinski in e-poštni marketing skupaj.
Čeprav je glavni razlog za udeležbo na dogodkih (ali kot organizatorji, obiskovalci ali kot sponzorji) krepitev oziroma izvrševanje organizacijskih ciljev, imajo dogodki kot komunikacijsko orodje številne prednosti.
Skoraj tretjina tržnikov meni, da je njihov glavni razlog za organizacijo dogodkov povečanje števila potencialnih stikov in prodaje. Manjše število (21 odstotkov) jih pravi, da si z dogodki prizadevajo povečati ozaveščenost o blagovni znamki organizacije in njenih izdelkih, 16 odstotkov pa ima za cilj ustvariti prihodke od sponzorstev in prodaje vstopnic.
Ne glede na trženjski cilj lahko komunikatorji pridobijo z dogodki kot orodjem za povezovanje in izmenjavo izkušenj s kolegi iz industrije. Večina anketiranih tržnikov (95 odstotkov) meni, da dogodki zagotavljajo priložnosti za mreženje v sicer vse bolj digitalnem svetu, kar v primerjavi z anketo iz leta 2017 predstavlja 12-odstotno povečanje.
Večina tržnikov je prepričana, da je organizacija dogodkov bistveni del trženjske strategije.
Ker so dogodki uspešni pri doseganju poslovnih ciljev, vanje vlaga vse več organizacij. Bizzabo poroča, da je lani 17 odstotkov več organizacij organiziralo dogodke kot leta 2017.
Skoraj polovica tržnikov pravi, da so v letu 2018 vsaj 21 odstotkov svojih proračunov namenili za organizacijo dogodkov. 30 odstotkov jih pravi, da so porabili svoje proračune za sponzoriranje ali razstavljanje na dogodkih, 19 odstotkov pa, da je šel denar za udeležbo na dogodkih.
Vendar se bodo ti zneski še povečevali. Skoraj dve tretjini tržnikov bosta v letu 2019 v povprečju za 22 odstotkov povečali proračune za dogodke. Tisti, ki so najbolj uspešni pri trženju dogodkov, poročajo o 1,7-kratni porabi povprečnega proračuna.
Kot pri mnogih trženjskih strategijah lahko podpora vodilnih delavcev pomembno vpliva na višino proračuna, namenjenega dogodkom, in splošen uspeh.
Razumevanje in podpora vodilnih sta sestavni del organizacije dogodka. Na srečo večina vodilnih delavcev (84 odstotkov) meni, da so dogodki pomemben element pri doseganju ciljev njihovih organizacij, kar je 20-odstotno povečanje od leta 2017.
Vendar pa vodstvo še vedno želi, da bi trženjska ekipa in ekipa za dogodke izmerili svoj uspeh in dokazali donosnost naložbe. Dokazovanje donosnosti naložbe je za 28 odstotkov bolj verjetno, če je vodstvo že od samega začetka vključeno v izpeljavo dogodka. Neuspeh pri dokazovanju učinkovitosti dogodkov vpliva na proračun, saj vodilni 2,2-krat manj podpirajo dogodke, kadar tržniki ne morejo dokazati donosnosti naložbe. To je boj, s katerim se sooča 42 odstotkov tržnikov.
https://www.prdaily.com/report-85-percent-of-marketers-say-events-are-crucial-to-their-strategies/
https://blog.bizzabo.com/2019-event-marketing-benchmarks-and-trends
Effective social media management requires strategy, planning, and responsiveness. Discover the 5 key elements for your brand’s success.
MA Marketing proudly partnered in delivering the first-ever Lp(a) Global Summit 2025 in Brussels, a landmark event driving change in cardiovascular health policy across Europe.
Organising FH Europe Foundation’s 2024 Annual Network Meeting in Vienna
MA Marketing supported the organisation and delivery of the “Closing the Innovation Gap” conference in Ljubljana, helping connect EU and Slovenian experts to discuss innovation, competitiveness, and financial support.
We organized the annual meeting for the FH Europe Foundation in Amsterdam.