
E-poštni marketing je uspešno komunikacijsko orodje za dvig zavedanja o blagovni znamki in za doseganje večje vpletenosti strank.
E-poštni marketing je uspešno komunikacijsko orodje za dvig zavedanja o blagovni znamki in za doseganje večje vpletenosti strank.
Na svetu je več kot štiri milijarde e-poštnih računov, zato so podjetja pri doseganju potrošnikov prek e-pošte veliko bolj uspešna kot prek družabnih medijev. 90 odstotkov e-poštnih sporočil doseže pravi nabiralnik potrošnika, medtem ko le dva odstotka sledilcev na Facebooku vidi objavo podjetja v svojem viru novic. Zato teza, da je e-poštni marketing mrtev, nikakor ne drži.
Skoraj sedem od 10 podjetij, zajetih v Manifestovo raziskavo, ki je preučevala navade digitalnih oglaševalcev, povezanih z e-poštnim marketingom, se še vedno zanaša na to marketinško orodje. Podjetja, ki vlagajo v e-poštni marketing, ga najpogosteje uporabljajo za sporočanje novosti glede izdelkov in samega podjetja (69 %), za promocijska e-sporočila (69 %), e-novice (68 %) in vabila na dogodke (65 %). Običajno oglaševalci svoja komercialna sporočila pošiljajo bodisi tedensko (41 %) bodisi dnevno (32 %).
Večja podjetja običajno pošiljajo več e-sporočil, kar je najverjetneje posledica njihove večje baze naslovnikov. 37 odstotkov oglaševalcev v podjetjih z več kot 500 zaposlenimi e-poštna sporočila pošilja dnevno, kaže Manifestova raziskava, v podjetjih z med 101 in 500 zaposlenimi to počne 21 odstotkov vprašanih. Pogostost pošiljanja e-marketinških sporočil je seveda odvisna tudi od panoge, v kateri podjetje deluje.
Najpogostejši prvotni cilj za ukvarjanje z e-poštnim marketingom in vlaganjem vanj je bil med vprašanimi podjetji rast in ohranjanje baze strank (29 %), sledi povečanje vključenosti strank (22 %). Tudi tu se je pokazala razlika med velikostjo podjetij: podjetja z več kot 500 zaposlenimi uporabljajo e-poštni marketing bolj verjetno za povečanje vključenosti (25 %), manjša podjetja pa za rast in ohranitev baze strank (34 %) ali za grajenje zavedanja o blagovni znamki (17 %).
E-poštni marketing ostaja izjemno pomemben komunikacijski kanal, ki prinaša visoko donosnost naložbe.
Ker se morajo naslovniki prijaviti in dati svoje privoljenje za prejemanje e-sporočil, sta njihova vključenost in sodelovanje večja kot na primer pri družabnih medijih. Zato jih je tudi enostavneje spremeniti v kupce. Družabna omrežja, kot so Facebook, YouTube, Twitter in druge platforme, so spremenila način komunikacije na spletu in jih je v marketinških strategijah vsekakor nujno upoštevati, a e-poštni marketing ostaja izjemno pomemben komunikacijski kanal, ki prinaša visoko donosnost naložbe.
Vrste e-poštnih sporočil, ki jih podjetja pošiljajo, se razlikujejo glede na želje in potrebe strank, ki jih lahko podjetja ugotavljajo z razvojem person kupcev oziroma s predstavljanjem baze popolnih strank. Če podjetje dobro pozna svoje občinstvo in mu je sposobno pošiljati bolj ciljana e-sporočila, bo doseglo večjo vključenost strank in posledično večje prihodke.
E-poštni marketing je uspešno komunikacijsko orodje, ki širi zavedanje o blagovni znamki in ohranja potrošnike vpletene v delovanje podjetja oziroma organizacije. Njegova uporaba ne upada preprosto zato, ker deluje!
http://www.odwyerpr.com/story/public/10816/2018-06-13/email-marketing-remains-popular.html
https://themanifest.com/digital-marketing/state-email-marketing-2018
https://www.thebalancesmb.com/does-email-marketing-work-4043443
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.