
Večkrat je slišati očitke o tem, da so sporočila za javnost danes samo še sama sebi namen ter da jih nima več smisla pripravljati in pošiljati medijem in posredno drugim ciljnim javnostim. A resnica je bistveno drugačna.
Večkrat je slišati očitke o tem, da so sporočila za javnost danes samo še sama sebi namen ter da jih nima več smisla pripravljati in pošiljati medijem in posredno drugim ciljnim javnostim. A resnica je bistveno drugačna.
Morda se sporočila za javnost zdijo zastarela, vendar imajo v današnjem visokotehnološkem svetu novic še vedno svoje mesto. Če so pravilno pripravljena in uporabljena ob primernih priložnostih – imeti moramo zgodbo z novičarsko vrednostjo –, so zelo učinkovito komunikacijsko orodje. Z njimi podjetje novinarje redno obvešča na primer o pomembnih novih poslih (tako partnerji in tudi tekmeci vedo, da podjetje raste), razvoju in predstavitvi novih izdelkov (še posebej, če so inovativni) ter o novih virih financiranja. S sporočili za javnost lahko pritegnete dodaten promet na svojo spletno stran, kjer podate več informacij o podjetju in ponudbi. Če pa vaša vsebina ni novičarsko zanimiva, pa je seveda bolje, da ne pripravljate sporočila za javnost.
Za novinarje so sporočila za javnost še vedno uporabno orodje, s katerim ostajajo na tekočem o tem, kaj se dogaja v podjetjih in industriji, ki jo pokrivajo. Seveda pa ne smejo biti edino orodje, s katerim komunicirate. So le eno izmed orodij v celotni PR-orodjarni in so v splošnem uporabni kot del celotne strategije za ustvarjanje zavedanja o podjetju.
Dobro napisana sporočila za javnost so odličen način za organizacijo informacij. Pomagajo pri razmisleku o tem, kako predstaviti zgodbo in podati sporočila na način, da jih bodo novinarji, stranke in potencialni kupci sprejeli. Poleg tega so sporočila za javnost primerna za objavo v novinarskih središčih na spletnih straneh podjetij in če je ta razdelek precej prazen, je videti, kot da se v podjetju bolj malo dogaja. Polno in aktivno novinarsko središče pa ustvari pozitiven vtis o dogajanju v podjetju.
Sporočila za javnost so uporabna za razširjanje informacij in odličen način za obveščanje novinarjev o pomembnih novicah, meni tudi nekdanji urednik revije Health Management Technology. Za novinarje predstavljajo dober opomnik, da podjetje obstaja in da so njegovi vodilni na voljo za komentarje in pogovore, ko se pojavi potreba. Poleg tega pa sporočila za javnost prek deljenih objav služijo tudi za spodbujanje optimizacije SEO.
Vseh teh prednosti seveda ni mogoče količinsko opredeliti in meriti, vsa tudi ne veljajo za vsa sporočila za javnost. A v splošnem je sporočilo za javnost odlično orodje, ki ima svojo vrednost tudi času novih, digitalnih medijev, enako kot je to veljalo v času tiska.
Sporočila za javnost so uporabna za razširjanje informacij in odličen način za obveščanje novinarjev o pomembnih novicah, meni tudi nekdanji urednik revije Health Management Technology.
Da bo vaše sporočilo za javnost čim bolj učinkovito, preberite še nekaj uporabnih nasvetov, ki jih velja upoštevati pri pripravi:
Nikakor pa sporočilo za javnost ni marketinško orodje, s katerim boste zajamčeno dosegli objavo v medijih. Ne pričakujte, da bodo vsa sporočila za javnost, ki jih boste pripravili, naletela na odprta vrata medijev.
https://www.agilitypr.com/pr-news/public-relations/pr-pulse-press-releases-seen-day/
https://www.agilitypr.com/pr-news/uncategorized/do-press-releases-still-matter-2017/
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.