
E-poštni marketing ostaja najboljši digitalni marketinški kanal, kar se tiče donosnosti naložbe, kaže poročilo Response Rate Report združenja Data & Marketing Association (DMA).
E-poštni marketing ostaja najboljši digitalni marketinški kanal, kar se tiče donosnosti naložbe, kaže poročilo Response Rate Report združenja Data & Marketing Association (DMA).
E-poštni marketing ostaja najboljši digitalni marketinški kanal, kar se tiče donosnosti naložbe, kaže poročilo Response Rate Report združenja Data & Marketing Association (DMA). Glede na letno primerjalno poročilo je to orodje najboljši ustvarjalec dobička, saj je njegov strošek CPA (cost-per-acquisition) z 10,32 USD najnižji od vseh v poročilu ocenjenih vrst medijev. Polovica tržnikov, ki so bili zajeti v DMA-jevo analizo, načrtuje v prihodnjem letu povečati uporabo e-pošte v marketinške namene.
Nasprotno pa imajo spletni prikazni oglasi najnižjo donosnost naložbe. Kljub temu jih bo v letošnjem letu uporabilo 16 odstotkov več tržnikov kot lani. Največjo letno rast uporabe so zabeležili družabni mediji, in sicer s 47 odstotkov v letu 2016 na 69 odstotkov v letošnjem letu. Rast uporabe je zabeležilo tudi plačano iskanje (s 37 % na 55 %). Uporaba virtualne resničnosti v marketinških kampanjah zaenkrat še precej zaostaja, saj jo trenutno uporablja le 7 odstotkov tržnikov.
Uporaba virtualne resničnosti v marketinških kampanjah zaenkrat še precej zaostaja, saj jo trenutno uporablja le 7 odstotkov tržnikov. .
Poročilo poudarja velik pomen optimizacije e-poštnih kampanj za mobilne naprave, saj je več kot 80 odstotkov vprašanih potrdilo, da je stopnja odpiranja e-pošte na mobilnih napravah enaka ali celo višja kot na namiznih računalnikih. Ta podatek potrjuje, kako pomembno je zagotoviti, da so e-poštna sporočila pravilno prikazana na vseh zaslonih, na katerih so prebrana, vključno z napravami interneta stvari.
Orodja e-poštnega marketinga morajo tesno sodelovati z drugimi marketinškimi kanali, da lahko potrošnikom zagotovijo najboljšo uporabniško izkušnjo. Personalizacija je pri tem ključna, saj vodi do večjega sodelovanja in vključenosti kupcev, višjih stopenj konverzije in ohranjanja strank. Več …
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.