
Številne organizacije se nameravajo v letošnjem letu udeležiti različnih dogodkov, jih sponzorirati in/ali organizirati svoje dogodke.
Številne organizacije se nameravajo v letošnjem letu udeležiti različnih dogodkov, jih sponzorirati in/ali organizirati svoje dogodke.
Številne organizacije se nameravajo v letošnjem letu udeležiti različnih dogodkov, jih sponzorirati in/ali organizirati svoje dogodke. Dogodkom namenjajo znatna proračunska sredstva ter se osredotočajo na izkazovanje donosnosti naložbe.
Nedavna izhodišča in poročila o najnovejših trendih podjetja Bizzabo razkrivajo, da več organizacij pri krepitvi svojih trženjskih prizadevanj uporablja dogodke. Tako velika večina tržnikov (85 odstotkov) pravi, da je organizacija dogodkov bistven del njihovih trženjskih strategij.
Bizzabo, ki je v svoji raziskavi anketiral 1000 tržnikov, tako poroča, da 41 odstotkov vprašanih meni, da je trženje dogodkov izmed devetih kanalov najpomembnejši kanal za doseganje njihovih ciljev. Obenem navajajo dogodke za bolj učinkovite kot vsebinski in e-poštni marketing skupaj.
Čeprav je glavni razlog za udeležbo na dogodkih (ali kot organizatorji, obiskovalci ali kot sponzorji) krepitev oziroma izvrševanje organizacijskih ciljev, imajo dogodki kot komunikacijsko orodje številne prednosti.
Skoraj tretjina tržnikov meni, da je njihov glavni razlog za organizacijo dogodkov povečanje števila potencialnih stikov in prodaje. Manjše število (21 odstotkov) jih pravi, da si z dogodki prizadevajo povečati ozaveščenost o blagovni znamki organizacije in njenih izdelkih, 16 odstotkov pa ima za cilj ustvariti prihodke od sponzorstev in prodaje vstopnic.
Ne glede na trženjski cilj lahko komunikatorji pridobijo z dogodki kot orodjem za povezovanje in izmenjavo izkušenj s kolegi iz industrije. Večina anketiranih tržnikov (95 odstotkov) meni, da dogodki zagotavljajo priložnosti za mreženje v sicer vse bolj digitalnem svetu, kar v primerjavi z anketo iz leta 2017 predstavlja 12-odstotno povečanje.
Večina tržnikov je prepričana, da je organizacija dogodkov bistveni del trženjske strategije.
Ker so dogodki uspešni pri doseganju poslovnih ciljev, vanje vlaga vse več organizacij. Bizzabo poroča, da je lani 17 odstotkov več organizacij organiziralo dogodke kot leta 2017.
Skoraj polovica tržnikov pravi, da so v letu 2018 vsaj 21 odstotkov svojih proračunov namenili za organizacijo dogodkov. 30 odstotkov jih pravi, da so porabili svoje proračune za sponzoriranje ali razstavljanje na dogodkih, 19 odstotkov pa, da je šel denar za udeležbo na dogodkih.
Vendar se bodo ti zneski še povečevali. Skoraj dve tretjini tržnikov bosta v letu 2019 v povprečju za 22 odstotkov povečali proračune za dogodke. Tisti, ki so najbolj uspešni pri trženju dogodkov, poročajo o 1,7-kratni porabi povprečnega proračuna.
Kot pri mnogih trženjskih strategijah lahko podpora vodilnih delavcev pomembno vpliva na višino proračuna, namenjenega dogodkom, in splošen uspeh.
Razumevanje in podpora vodilnih sta sestavni del organizacije dogodka. Na srečo večina vodilnih delavcev (84 odstotkov) meni, da so dogodki pomemben element pri doseganju ciljev njihovih organizacij, kar je 20-odstotno povečanje od leta 2017.
Vendar pa vodstvo še vedno želi, da bi trženjska ekipa in ekipa za dogodke izmerili svoj uspeh in dokazali donosnost naložbe. Dokazovanje donosnosti naložbe je za 28 odstotkov bolj verjetno, če je vodstvo že od samega začetka vključeno v izpeljavo dogodka. Neuspeh pri dokazovanju učinkovitosti dogodkov vpliva na proračun, saj vodilni 2,2-krat manj podpirajo dogodke, kadar tržniki ne morejo dokazati donosnosti naložbe. To je boj, s katerim se sooča 42 odstotkov tržnikov.
https://www.prdaily.com/report-85-percent-of-marketers-say-events-are-crucial-to-their-strategies/
https://blog.bizzabo.com/2019-event-marketing-benchmarks-and-trends
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.