
Uporabniki Instagrama, stari manj kot 25 let, na platformi preživijo približno 32 minut dnevno, večinoma čez dan, zato so najbolj primerni časi za objavo sredi dneva čez cel teden.
Uporabniki Instagrama, stari manj kot 25 let, na platformi preživijo približno 32 minut dnevno, večinoma čez dan, zato so najbolj primerni časi za objavo sredi dneva čez cel teden.
V prejšnjem blogu smo razdelali, kdaj je najbolj primerno objavljati na Facebooku, da dosežemo kar najboljše rezultate za svojo objavo. Tokrat pa se bomo osredotočili na Instagram in idealne časovne okvire za to platformo.
Instagram se po številu uporabnikov zelo hitro približuje Facebooku in je po številu aktivnih uporabnikov med družabnimi omrežji trenutno na drugem mestu. Trenutno Instagram v ZDA uporablja več kot 70 odstotkov oglaševalcev in ta številka se iz meseca v mesec veča.
* Najbolj primeren čas za oglaševanje na Instagramu je v sredo ob tretji uri (15:00) , četrtek ob enajsti (11:00) uri ter med tretjo (15:00) in četrto (16:00) uro.
* Četrtek je najboljši dan za objavljanje na Instagramu.
* Najbolj »varen« čas za objave je od torka do petka med deveto (09:00) in šesto (18:00) uro.
* Ob nedeljah je na Instagramu najmanj aktivnih uporabnikov.
Izobraževalne ustanove:
* Najbolj primeren čas za objavo je v ponedeljek ob osmi (20:00) uri zvečer.
* Največ zanimanja med študenti za izobraževalne ustanove je v ponedeljek (pomislite na vse novosti v prihajajočem tednu). * Primeren čas za objavo so delavniki med enajsto (11:00) uro in četrto (16:00).
* Nedelja je najslabši dan za objavljanje na Instagramu.
* Najboljši čas za objave zdravstvenih ustanov je v torek ob enih (13:00).
* Največji doseg bo imela objava kadarkoli v delavniku med deveto (09:00) uro in četrto (16:00) uro.
* Med vikendom bo imela vaša objava najmanjši učinek.
Trenutno Instagram v ZDA uporablja več kot 70 odstotkov oglaševalcev in ta številka se iz meseca v mesec veča.
* Najboljši termin za objavo je v sredo ob deseti (10:00) uri.
* Velik doseg objave boste dosegli tudi ob četrtkih.
* Primeren čas za objavo je kadarkoli od srede do petka med deseto (10:00) uro in peto (17:00) uro.
* Nedelja ni primerna za objave, saj je zanimanje uporabnikov najmanjše.
Tudi pri Instagramu vidimo, da se ponavlja določen vzorec. Opazimo, da je največji učinek objav na tej platformi med delavniki pravzaprav čez cel dan. Zelo zanimiv je porast uporabnikov v zgodnjih jutranjih urah med torkom in petkom. Raziskava kaže, da veliko ljudi takoj, ko se prebudi, v roke vzame telefon in pregleda, kaj vse se je zgodilo čez noč. Uporabniki Instagrama, stari manj kot 25 let, na platformi preživijo približno 32 minut dnevno, večinoma čez dan, zato so najbolj primerni časi za objavo sredi dneva čez cel teden. Kljub temu, da objave ob koncu tedna niso priporočljive, je padec aktivnih uporabnikov v tem času zanemarljivo majhen, saj imamo telefon praktično ves čas v rokah, ne glede na to, kje smo in kaj počnemo.
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.