
Čeprav se na prvi pogled zdi, da ni pomembno, kdaj na Facebooku, Instagramu ali LinkedInu objavimo fotografijo, video ali članek, in da vedno dobimo enak rezultat ali doseg objave, je to daleč od resnice.
Čeprav se na prvi pogled zdi, da ni pomembno, kdaj na Facebooku, Instagramu ali LinkedInu objavimo fotografijo, video ali članek, in da vedno dobimo enak rezultat ali doseg objave, je to daleč od resnice.
Časovni okviri in dnevi v tednu so zelo pomembni, če želimo doseči kar najboljši doseg objave in odziv nanjo. Napačno je tudi mišljenje, da za vsa družabna omrežja veljajo isti časovni okviri za objavljanje. Vsako omrežje ima namreč dan in uro, ko je tam največ aktivnih uporabnikov. Kljub temu ni zagotovila za velik doseg objave zgolj zaradi objavljanja v najbolj primernem času. Najbolj pomembna je še vedno vsebina, ki jo posredujete svojim sledilcem.
V tem blogu preberite nekaj nasvetov, kdaj objaviti na Facebooku glede na to, kaj ponujate svojim sledilcem.
Facebook je še vedno vodilno družabno omrežje z več kot 1,4 milijarde dnevnimi uporabniki, hkrati pa je tudi najboljša platforma za oglaševanje izdelkov ali storitev. Kar 93 % oglaševalcev redno oglašuje prek Facebooka. Zaradi spremembe algoritma, ki je v ospredje postavil novice in objave prijateljev in družine pred oglaševalskimi objavami, je še toliko bolj pomembno, da vemo, kdaj lahko naša objava doseže največji doseg. Sodeč po raziskavah, so najbolj primerni časovni okviri sledeči:
* Največ aktivnih uporabnikov je ob sredah od poldneva (12:00) do druge ure popoldan (14:00) in ob četrtkih med eno (13:00) in drugo (14:00) uro popoldan.
* Med delovnikom je najbolj primeren čas med deseto (10:00) uro dopoldan in tretjo (15:00) uro popoldan.
* Najslabši dan za objavljanje je sobota, saj je takrat aktivnih najmanj uporabnikov.
* Zgodnje jutranje in večerne ure ravno tako niso priporočljive.
* Največ dosega šole dosegajo ob četrtkih med drugo (14:00) in tretjo (15:00) uro popoldan.
* Kadarkoli od torka do četrtka med enajsto (11:00) uro dopoldan in peto (17:00) uro popoldan je doseg dokaj nespremenljiv.
* Vikend je za šole in druge izobraževalne ustanove razumljivo najslabši čas za objavljanje na Facebooku, saj takrat večina vsaj malo odmisli šolske obveznosti.
Med delavniki je najboljši čas za objavljanje nekje okoli poldneva.
* Glede na raziskavo je najboljši čas za objavo zdravstvenih ustanov v petek točno opoldne (12:00).
Drugi dnevi in časovni okviri, ki prinašajo največ dosega, so:
* ponedeljek ob drugi uri (14:00) popoldan,
* sreda od poldneva (12:00) do ene ure (13:00) popoldan,
* četrtek ob drugi uri (14:00) popoldan in med sedmo (19:00) in osmo (20:00) uro zvečer,
* nedelja ob drugi uri (14:00) popoldan,
* sobota je ponovno dan, ki je najmanj primeren za objavljanje.
* Najbolj primeren čas za objave tehnoloških podjetij je v ponedeljek ob enajsti (11:00) uri dopoldan in torek med osmo (8:00) uro in poldnevom (12:00).
* Na delavnik je v splošnem doseg nespremenljiv in dober kadarkoli med osmo (8:00) uro dopoldan in četrto (16:00) uro popoldan.
* Najslabši doseg objav je zabeležen pri objavah v zgodnjih jutranjih in poznih večernih urah vsak dan.
Pri zgornjih nasvetih je mogoče opaziti vzorec, kdaj je najbolje objavljati na Facebooku ne glede na to, kakšno storitev ali izdelek nudimo potencialnim strankam. Med delavniki je najboljši čas za objavljanje nekje okoli poldneva. Takrat ima večina uslužbencev odmor za malico in danes si malice brez telefona na mizi ali v rokah ne znamo več predstavljati. To dejstvo je mogoče učinkovito izkoristiti, da naši oglasi ali naše objave dosežejo čim večje število ljudi. Najslabši čas za objavljanje pa so sobote in nedelje, še posebej v spomladanskem in poletnem času, ko je lepo vreme in so ljudje zunaj.
https://sproutsocial.com/insights/best-times-to-post-on-social-media/
Instagram odpira vrata iskalnikom! Od 10. julija 2025 bodo javne objave profesionalnih računov vidne v Googlovih zadetkih. Preverite, kaj to pomeni za vašo vsebino, SEO strategijo in digitalno prisotnost.
Učinkovito upravljanje družbenih omrežij zahteva strategijo, načrtovanje in odzivnost. Odkrijte 5 ključnih elementov za uspeh vaše blagovne znamke.
Pri PTP Day-u 2025 smo v MA marketingu poskrbeli za ključne elemente izvedbe – od grafike do koordinacije na dogodku.
MA marketing je poskrbel za celotno izvedbo POPRI 2025 – od scenarija in režije do produkcije festivala in zaključne prireditve v Novi Gorici.
E-poštni marketing ostaja eno najučinkovitejših orodij sodobnega digitalnega komuniciranja. Kljub razmahu družbenih omrežij omogoča neposreden, personaliziran stik z občinstvom, ki temelji na zaupanju in jasnih rezultatih – višjih stopnjah odprtosti, klikanja in prodaje. V letu 2025 ga oblikujejo trendi, kot so hiperpersonalizacija, interaktivne vsebine, mobilna optimizacija in uporaba video vsebin. E-pošta ni le kanal za promocije, temveč strateški most med blagovno znamko in kupcem.